دانلود و خرید کتاب تولد پرماجرا مهدیه منوچهری نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تولد پرماجرا اثر مهدیه منوچهری نسب

کتاب تولد پرماجرا

معرفی کتاب تولد پرماجرا

کتاب «تولد پرماجرا» نوشتۀ مهدیه منوچهری نسب است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. کتاب ۲ زبانۀ تولد پرماجرا قصۀ کودکی را روایت می‌کند که قصد دارد به جشن تولد برود.

درباره کتاب تولد پرماجرا

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی بهتر هستند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کودکان معمولاً از مهمانی‌هایی‌ که برایشان تدارک‌دیده‌شده لذت می‌برند چرا که فرصتی پیدا می‌کنند تا کنار دوستانشان شاد باشند، بازی کنند و خوراکی‌های خوشمزه بخورند. تولد پرماجرا دربارۀ پسری به نام نیکان است که به جشن تولد دعوت شده و از این بابت بسیار هیجان‌زده است به همین دلیل بی‌صبرانه منتظر است تا روز جشن برسد.

یکی از ویژگی‌های کتاب تولد پرماجرا، ۲ زبانه بودن آن است. مهدیه منوچهری نسب نویسنده و همچنین مترجم داستان به زبان انگلیسی است. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودکان ۲ زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمند و درک کنند و مهارت خواندن به زبان انگلیسی در آن‌ها تقویت شود.

خواندن کتاب تولد پرماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تولد پرماجرا

«نیکان آخر هفت، روز پنجشنبه به یک مهمانی جشن تولد دعوت شده است کارت‌دعوت؛ مجازی و به‌صورت پیام برای موبایل مادرش آمده است. نیکان خیلی خوشحال است و مدام از مادر می‌پرسد: مامان‌جون چند شب بخوابم روز تولد و مهمونی می‌رسه؟ سرانجام چند روز گذشت و بالاخره روز تولد فرارسید. نیکان بدون کمک مادرش، شلوار، جوراب و پیراهنش را پوشید و حاضر شد. او در راه مهمانی حدس زد همۀ دخترها و پسرها به مهمانی رسیده‌اند و الان مشغول خوردن پاپ‌کورن، چیپس و پفک هستند و با هم عکس یادگاری می‌گیرند. مادرها هم یک‌گوشه نشسته‌اند و با هم گپ می‌زنند و از تماشای بچه‌هاشون لذت می‌برند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان