دانلود و خرید کتاب قله ها و دره ها اسپنسر جانسون ترجمه فهیمه فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قله ها و دره ها اثر اسپنسر جانسون

کتاب قله ها و دره ها

معرفی کتاب قله ها و دره ها

کتاب قله ها و دره ها نوشتهٔ اسپنسر جانسون و ترجمهٔ فهیمه فتحی است. انتشارات روان نویس این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حورزهٔ روان‌شناسی عمومی در قالب داستان.

درباره کتاب قله ها و دره ها

چگونه از لحظات خوش و ناخوش زندگی نهایت بهره را ببریم؟ کتاب قله ها و دره ها (Peaks and valleys) دربارهٔ مرد جوان ناخوشایندی است که در یک دره زندگی می‌کند. او یک روز با پیرمردی روبه‌رو می‌شود که در قلهٔ کوه زندگی می‌کند. مرد جوان ابتدا متوجه نمی‌شود که با یکی از صلح‌آمیزترین و موفق‌ترین افراد جهان صحبت می‌کند، اما طی برخوردها و گفت‌وگوهای بعدی با پیرمرد، درک می‌کند که می‌تواند اصول قابل توجه و ابزارهای عملی پیرمرد را در زندگی خود به کار گیرد؛ تا زندگی‌اش را به سمتی بهتر تغییر دهد. دره‌ها در زندگی همهٔ چیزهای دیگر را هدایت می‌کنند. شما به‌واسطهٔ آن‌ها خواهید فهمید که چه چیزهایی از دست رفته است تا قله‌هایی را که داشته‌اید، دوباره ایجاد کنید.

خواندن کتاب قله ها و دره ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حورزهٔ روان‌شناسی عمومی در قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون یک نویسنده‌ٔ آمریکایی است که احتمالاً کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟» را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد. این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است. اسپنسر جانسون در ۲۴ نوامبر ۱۹۳۸ به دنیا آمد. او در رشتهٔ روان‌شناسی تحصیل کرد و تا مقطع دکتری این رشته را ادامه داد. او با کتاب‌های ساده و سرراستی که می‌نوشت، به میلیون‌ها مخاطبش در سراسر جهان کمک کرد تا کشف کنند که چه چیز زندگی آن‌ها را به وجد می‌آورد، چه چیزهایی زندگی آن‌ها را غنی‌تر می‌کند و توجه به چه چیزهایی است که سرمایه و ثروت در زندگی‌شان محسوب می‌شود. از این جهت یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین نویسندگان به‌شمار می‌رود که کتاب‌هایش هنوز پرفروش و برای مخاطبان جالب هستند. برخی از کتاب های اسپنسر جانسون عبارتند از: «بیرون از گذر پیچیده» (یا «بیرون از گذر ماز»)، «مدیر یک‌دقیقه‌ای»، «قله‌ها و دره‌ها» و «یک دقیقه با فرزندم». اسپنسر جانسون در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان