دانلود و خرید کتاب اسرار برندگان جوئل اوستین ترجمه فهیمه فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار برندگان اثر جوئل اوستین

کتاب اسرار برندگان

نویسنده:جوئل اوستین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسرار برندگان

کتاب اسرار برندگان نوشتهٔ جویل اوستین و ترجمهٔ فهیمه فتحی است. انتشارات روان نویس این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب ۳۰ راز که پیروزتان می‌کند.

درباره کتاب اسرار برندگان

کتاب اسرار برندگان (30Thoughts for Victorious Living) به ما آموخته است که چگونه به افکارمان رنگ‌وبوی پیروزی بدهیم؛ تا موفقیت حقیقی را تجربه کنیم. نویسنده باور دارد که ساده‌ترین و قدرتمندترین ابزار پیروزی‌آفرین، قدرت فکر است. او گفته است که ما می‌توانیم با یاری خداوند و افکار مثبت، در همهٔ زمینه‌های زندگی پیروز میدان باشیم. همراه شوید با جوئل اوستین.

خواندن کتاب اسرار برندگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جوئل اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان