دانلود و خرید کتاب بالاتر از سیاهی عرفان ملازاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بالاتر از سیاهی اثر عرفان ملازاده

کتاب بالاتر از سیاهی

امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بالاتر از سیاهی

کتاب بالاتر از سیاهی نوشتهٔ عرفان ملازاده است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب بالاتر از سیاهی

کتاب بالاتر از سیاهی دربارهٔ خودشناسی است. این کتاب خواننده را مجبور می‌کند که نگاهی عمیق و بی‌طرفانه به خود بیندازد. نویسنده در این کتاب سعی کرد نیمهٔ تاریک زندگی رو به رشته تحریر دربیاورد، نیمهٔ تاریک انسان. اینکه انسان قادر به انجام چه کارهایی است... این کتاب داستان مردی است که در برهه‌ای از زندگیش به بن‌بست می‌رسد و دست به انتخاب می‌زند...

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب بالاتر از سیاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بالاتر از سیاهی

«با لگد میکوبم به در و در کامل باز میشه یارو هم عقب عقب میره و می چسبه به دیوار معلومه که خیلی ترسیده امیر میگه: «من میرم خونه رو میریزم بهم منم با یه تکون سر تأیید میکنم و درو پشت سرم میبندم، بالاخره به اینجا رسیدم، وقتشه که با خودم آشنا بشم، آیا من واقعاً یه قاتلم یا فقط یه پسری که فیلمای ترسناک زیاد دیده و علاقه خاصی به قاتلای زنجیره ای داره؟

دیگه فقط منم و اسلحه و اون یارویی که مثل موش ترسیده، امیرم که رفته اتاقا رو بهم بریزه واقعاً چرا یکی حاضره بهمون پول بده تا این یارو رو بکشیم؟ مگه این یارو چی داره؟ اون که فقط یه آدم معموليه الان وقت این حرفا نیست الان وقت ثابت کردنه ثابت کردن اینکه من صرفاً آدمی نیستم که فقط فیلم زیاد دیده که من مرد عملم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳۸۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان