دانلود و خرید کتاب کمی عاشقانه تر مینا نیک سرشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمی عاشقانه تر اثر مینا نیک سرشت

کتاب کمی عاشقانه تر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کمی عاشقانه تر

کتاب کمی عاشقانه تر نوشتهٔ مینا نیک سرشت را انتشارات شاملو منتشر کرده است. این کتاب می‌‌کوشد در قالب بیان خاطرات و تجربیاتی از زندگی مشترک زوجین مختلف، به بررسی علل و عوامل اختلاف‌های زناشویی بپردازد.

درباره کتاب کمی عاشقانه تر

زندگی زناشویی مثل سفری پرچالش است که نوع برخورد زوجین و نحوه‌ٔ همراهی آن‌ها با یکدیگر به‌شدت بر کیفیت و رضایت‌مندی زوجین اثرگذار است. اما پیش بردن زندگی مشترک و طریقهٔ حل مشکلات آن نیازمند مهارت‌های ارتباطی و ارتقای سواد عاطفی است. کتاب حاضر می‌کوشد در قالب بیان خاطراتی از زندگی مشترک زوجین مختلف به بررسی علل و عوامل اختلاف‌های زناشویی و راه‌های رفع آن‌ها بپردازد.

خواندن کتاب کمی عاشقانه تر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث توسعهٔ فردی و کسانی که به دنبال افزایش آگاهی خود در حوزهٔ سواد عاطفی هستند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب کمی عاشقانه تر

«گاهی فاصله‌های روانی و عاطفی که میان زن‌وشوهر ایجاد می‌شود سبب آسیب رساندن به هر دو نفر و ایجاد فاصلهٔ عاطفی عمیق‌تری می‌شود. این فاصله گاهی تا بدانجا پیش می‌رود که سبب می‌شود یکی از طرفین به دلیل عدم درک متقابل و کم‌توجهی به سرماخوردگی‌های عاطفی رابطه تصمیم به طلاق و جدایی بگیرد چرا که خیال می‌کند این فاصله‌ها هیچ‌وقت کم نمی‌شود و یا شاید حتی با بروز رفتارهایی سبب تشدید این رفتارها شوند. عشق همچون گل است و مانند هر گیاهی برای شاداب ماندن و رشد نیاز به توجه و مراقبت دائم دارد. اگر مانند روزهای اول ازدواج برای شادابی و حفظ این عشق تلاش نکنیم و نور توجه و گرمای محبت به آن نرسانیم نباید از پژمردگی آن تعجب کنیم. ازدواج خوب این نیست که با بهترین آدم روی کرهٔ زمین ازدواج کنیم، بلکه آن است که برای همسر خود بهترین خودمان باشیم. بعضی از افراد با پژمرده شدن عشقشان مسئولیت خود را نادیده می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا عشق را از راه‌های دیگر جست‌وجو کنند. برای ترمیم یک رابطهٔ آسیب‌دیده ابتدا باید نقش خود را در کمرنگ شدن یا بی‌اهمیت شدن آن مشخص کنیم. باید دقت کنیم و ببینیم کجای رفتار و یا عمل ما اشتباه بوده که سبب ایجاد و بروز مشکلات عاطفی بیشتر و عمیق‌تر شده است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱۰۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان