دانلود و خرید کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب) ترجمه مهسا مللی
تصویر جلد کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب)

کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب)

معرفی کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب)

کتاب الکترونیکی آسکی در رشته داخلی (قلب) اثری از مهسا مللی است و در انتشارات رزیدنت یار چاپ شده است. این کتاب دربردارندهٔ جداول، الگوریتم‌ها، تصاویر، نمونه سؤالات سال‌های قبل، آزمونک‌ها و سؤالات متفرقه آسکی و آزمون‌های فوق تخصص براساس آخرین منابع اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژهٔ آزمون‌های تخصصی ۱۴۰۳ است. 

درباره کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب)

کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب) حاصل تلاش مهسا مللی، متخصص بیماری‌های قلب از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است. بخش مهمی از سؤالات آزمون‌های آسکی بوردهای تخصصی و فوق تخصصی سؤالات مرتبط با تفسیر الگوریتم‌ها و تصاویر سؤالات فلوشیپ قلب است. مرور سؤالات به‌کار‌رفته در این کتاب برای آشنایی داوطلبان آزمون‌های بورد بسیار مفید است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آسکی در رشته داخلی (قلب) دربردارندهٔ محتوای کاملی برای اســتفادهٔ دســتیاران رشــته‌ٔ قلب و فلوشیپ‌های مرتبط است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۵۲۶,۴۰۰
تومان