دانلود و خرید کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی ازمی فلوید ترجمه علی هداوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی اثر ازمی فلوید

کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی

نویسنده:ازمی فلوید
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی

کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی نوشتۀ ازمی فلوید با ترجمۀ علی هداوند در انتشارات آسمان نیلگون به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی

کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی روش‌هایی را برای استفاده از گیاهان دارویی، میوه‌ها، مواد در دسترس و دمنوش‌ها برای رفع مشکلات شایعی مانند زردی دندان‌ها، درمان میخچه، از بین بردن بوی بد دهان، درمان رودۀ تحریک‌پذیر، عفونت مثانه، افسردگی، شوره‌ی سر، نفخ، سوزش معده، سردرد، سندروم پیش از قاعدگی، سرفه و سرماخوردگی، تب، دندان درد و مشکلات گرفتگی عضلات معرفی کرده است. روش‌های این کتاب نوعی درمان خانگی هستند علاوه بر اینکه استفادۀ صحیح از هر نوع روغن طبیعی، گیاه دارویی و یا میوه‌ها را ارائه داده و نوع تهیۀ ضماد و پمادهای گیاهی و خانگی را نیز مطرح‌ کرده و روش‌های سادۀ استفاده از انواع مختلف وسایل در دسترس برای درمانی سریع را عرضه‌ کرده است.

درمان‌های خانگی معرفی‌شده در کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی مناسب برای تمام اعضای خانواده است و مواد تشکیل‌دهنده‌اش در هر خانه، مغازه یا باغچه‌ای پیدا می‌شود. این کتاب با سرفصل‌های کمک‌های اولیه، بیماری‌های همگانی، بهداشت داخلی، مشکلات و دردهای آرتروز و بیماری‌های پوستی، مراقبت از بدن، سلامت خانواده و مطالب مربوط به شیوه زندگی تدوین شده است.

خواندن کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های با موضوع سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۰۰۱ درمان خانگی

«بوی بد دهان: ۷۲۲، دم کرده‌ی شنبلیله، دم کرده‌ی بوی بد دهان را از بین می‌ببرد. برای خوشبو کردن دهان و نفس خود روزی چند مرتبه دم کرده‌ی این دمنوش را بنوشید. ۷۲۳، جعفری بجوید. جویدن جعفری شما را از بوی بد دهان خلاص می‌کند خوشبو کننده ی طبیعی است و به همین دلیل آن را همیشه کنار غذاها می‌بینید. جویدن جعفری با غذا واقعا دهان را خوشبو می‌کند می‌توانید جعفری را در دو فنجان آب جوش بریزید و کمی میخک به آن اضافه کنید و پس از 5 دقیقه آن را صاف کنید و دهان را شستشو دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان