دانلود و خرید کتاب خراب کاری کری اسمیت ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خراب کاری اثر کری اسمیت

کتاب خراب کاری

نویسنده:کری اسمیت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خراب کاری

کتاب خراب کاری نوشتۀ کری اسمیت با ترجمۀ زهره زاهدی در انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب خراب کاری

کتاب خراب کاری، دفتر راهنمای اتفاقات و اشتباهات است و علیه آن آموزه‌ای شوریده است که یک عمر به ما گفته بود خراب کاری نکنید، روی همه‌چیز کنترل داشته باشید، داخل خطوط نقاشی کنید، کار را کامل انجام دهید و به هر قیمتی شده از تماس با چیزهایی که لکه می‌اندازند اجتناب کنید. این کتاب از شما می‌خواهد برخلاف آنچه یادتان داده‌اند، عمل کنید. برای این کار، اتاق شلوغ و پلوغی مخصوص خودتان فرض کنید. جایی که بتوانید چیزها را همان وسط رها کنید، آشغال بریزید ریخت‌وپاش کنید و کارهایی انجام دهید که در دنیای واقعی اجازۀ انجام آن کارها را ندارید. و بعد، وقتش رسیده که خراب کاری کنید. برای این کار ۳ قانون را باید به خاطر بسپارید: ۱. سعی نکنید که چیزی را زیبا کنید؛ ۲. زیاد فکر نکنید؛ ۳. تحت هر شرایطی به کارتان ادامه دهید.

کتاب خراب کاری بر موضوع اشتباه انگشت گذاشته است و هدف آن، سهیم شدن در وضعیتی است که فرد در آن کنترل محدودی دارد و ورود به قلمرویی است که معمولاً افراد بدان وارد نمی‌شوند، و نیز امکان انجام کاری متفاوت و تازه با آنچه معمولاً انجام می‌شود.

خواندن کتاب خراب کاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خراب کاری

«چند سال پیش من مجذوب اثر هنرمند آلمانی‌الاصل بس یان آدر شدم. اولین قطعه‌ای که از او دیدم، فیلمی به اسم «شکست و سقوط» بود. در این فیلم مردی به تصویر کشیده شده بود، که به‌طرزی متزلزل، روی جویبار کوچکی از شاخه‌ی درختی آویزان بود و به جلو و عقب تاب می‌خورد. همچنان که شاخه‌ی درخت نوسان داشت و در حال شکستن بود، من هم منتظر آن حادثه‌ی اجتناب‌ناپذیر اتفاق بیفتد. وسط استرس و انتظار، لبخند زدم و به‌طرز غیرقابل کنترلی به خنده افتادم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان