دانلود و خرید کتاب ارض موعود حوریه مشهدی ابراهیم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارض موعود اثر حوریه مشهدی ابراهیم

کتاب ارض موعود

معرفی کتاب ارض موعود

کتاب ارض موعود نوشتۀ حوریه مشهدی ابراهیم در شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسیده است.

درباره کتاب ارض موعود

کتاب ارض موعود، داستانی در حوزۀ ادبیات پایداری و محور مقاومت است. نویسنده می‌گوید در نگارش آن از کتاب‌هایی با موضوع یهود اثر نویسندگانی چون یورک بکر، جی ال ویتریک، آلن آنترمن و کتاب‌هایی با عنوان یعقوب کذاب، راز مادرم، باورها و آئین‌های یهودی استفاده کرده است.

داستان کتاب ارض موعود ماجرای جوانی یهودی به نام دیوید است که با قطار از شهر متسامور به‌سمت آرماویر شهری در جنوب غربی ارمنستان در حرکت است و در ادامۀ داستان، با دوستان یهودی‌اش روبه‌رو می‌شود. نویسنده توهم نژاد برتر و کینه را از سوی انسان‌هایی که خود را داعیه‌دار حق و حقیقت می‌دانند پررنگ کرده است و آدم‌هایی که بر اثر سال‌ها نسل‌کشی، در دلشان کینه لانه کرده است.

خواندن کتاب ارض موعود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌هایی با موضوع پایداری و محور مقاومت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارض موعود

«دیوید شیفر از تِکنِسین‌های نیروگاه اتمی در ارمنستان است که به یکباره عقاب خیال، چنگی به صندوقچه خاطراتش می‌اندازد و تمام ذهنش را از آن واگنِ پرهیاهو برمیدارد و به آن‌سوی مرزها می‌کشاند. به آسمان روزهای آشنایی‌اش با دختری به نام نگینا. به آن سویی که هنوز نگاه نگینا در دلش جایی عمیق دارد. روزی که اتفاقی عجیب آنها را با هم آشنا کرد. آشنایی با دختری که عشق به نمایش و تئاتر او را به کار در زیرزمین تئاتر شهر وا داشته بود. «فکر کردن به نگینا، همه چیز را از یادم می‌برد، انگار زمان متوقف می‌شود. زیبایی و صدای لطیفش مرا از خود بی خود می‌کند. صورتش به لطافت گلبرگ‌های رنگین چمنزارهای متسامور می‌ماند. صدایش آوای دل انگیز جویبارهای بهاری را به خاطرم می‌آورد. سادگی‌اش را از همه چیز بیشتر دوست دارم… سادگی…افسوس که دیگر اثری از آن نمی‌بینم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان