دانلود و خرید کتاب زخم های روانی عاطفه رضا بشارت فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زخم های روانی عاطفه اثر رضا بشارت فر

کتاب زخم های روانی عاطفه

نویسنده:رضا بشارت فر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زخم های روانی عاطفه

کتاب زخم های روانی عاطفه نوشتهٔ رضا بشارت فر است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب زخم های روانی عاطفه

کتاب زخم های روانی عاطفه روایتگر زندگی زنی به نام عاطفه است که در یک روستای کوچک و دورافتاده زندگی می‌کند. پدر و همسر عاطفه، هر دو چوپان هستند و زندگی ساده‌ای دارند. اما عاطفه همیشه آرزوهای بزرگی در سر دارد و می‌خواهد زندگی خود و تنها دخترش، ملیکا، را تغییر دهد. او می‌خواهد ملیکا را به شهر ببرد تا در آنجا با امکانات بهتر تحصیل کند و آینده‌ بهتری داشته باشد.

عاطفه دختری است که واگویه‌های منفی زیادی در سر دارد و عزت نفس او به شدت آسیب دیده است. در روستای او هیچ‌کس به زنان باور ندارد که می‌توانند روی پای خودشان بایستند. اما عاطفه با وجود تمام این مشکلات، تصمیم می‌گیرد که زندگی خود و دخترش را تغییر دهد. او در یکی از روزهای زندگی‌اش، کتاب "کیمیاگر" نوشته‌ٔ پائولو کوئیلو را می‌خواند و از داستان پسر چوپان الهام می‌گیرد. او تصمیم می‌گیرد که مانند سانتیاگو، پسر چوپان داستان، به دنبال افسانه‌ی شخصی خود برود و زندگی بهتری برای خود و دخترش بسازد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب زخم های روانی عاطفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۶۶,۶۰۰
تومان