دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER محمدحسین ماجدی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER اثر محمدحسین ماجدی نیا

کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER نوشتهٔ محمدحسین ماجدی نیا است. انتشارات دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER پیرامون استفاده از ژوپیتر برای ثبت کدها، اسکریپت‌ها و نتایج یک پروژهٔ تجزیه و تحلیل داده صحبت می‌کند. ژوپیتر به کسانی که با داده‌ها سروکار دارند، اجازه می‌دهد تا فرآیند تجزیه و تحلیل خود را به طور منظم و کامل ثبت کنند، دقیقاً به همان روشی که سایر دانشمندان از دفترچه یادداشت آزمایشگاهی برای ثبت آزمایش‌ها، پیشرفت‌ها، دستاوردها و نتیجه‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند.

ژوپیتر بر روی انواع سیستم عامل‌ها کار می‌کند و این کتاب، استفاده از ژوپیتر در سیستم عامل‌های ویندوز و مک او اس ایکس را به همراه مراحل لازم برای آشنایی بیشتر شما با این محیط پوشش می‌دهد. همچنین در این کتاب، خواهیم دید که ژوپیتر، از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی نظیر پایتون، R، جولیا و جاوااسکریپت پشتیبانی می‌کند؛ کافی است ملزومات زبان مورد نظر را به ژوپیتر اضافه کنیم تا بتوانیم اسکریپت خود را به هر زبانی در آن نوشته و اجرا کنیم.

خواندن کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

«ژوپیتر، ابزاری است که به دانشمندان داده (و به طور کلی کسانی که با داده‌ها سروکار دارند) این امکان را می‌دهد تا کل فرایند تجزیه‌وتحلیل خود را ثبت کنند، درست شبیه به سایر دانشمندان که در آزمایشگاه خود، از یک دفترچه برای ثبت نتایج آزمایش‌ها، روند پیشرفت تحقیقات و نتیجه‌گیری‌های خودشان استفاده می‌کنند.

ژوپیتر یک برنامه تحت وب و متن باز است، که به شما امکان می‌دهد اسنادی را ایجاد و به اشتراک بگذارید که حاوي کد، معادلات، تصاویر و متن توضیحات هستند. از دیگر کاربردهای ژوپیتر می‌توان به پاک‌سازی و تبدیل داده ها، شبیه‌سازی عددی، مدل‌سازی آماری، تجسم داده‌ها، یادگیری ماشین و موارد دیگر اشاره کرد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۲۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان