دانلود و خرید کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی پگاه رهبر زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی اثر پگاه رهبر زارع

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی نوشتهٔ پگاه رهبر زارع است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی اصول، مفاهیم و تکنیک‌هاست؛ یعنی راهنمای جامع برای کسانی که می‌خواهند در مسیر درست بازاریابی محتوایی حرکت کنند، تیم محتوایی قدرتمند داشته و خلق ارزش کنند.

درباره کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا یک فعالیت گروهی است و نیاز به استراتژی و برنامه‌ای هدفمند دارد تا نتایج به‌دست آمدهٔ آن مسحورکننده باشد. امروزه بازاریابی محتوایی یک ابزار کمک کننده برای رسیدن به جایگاهی بهتر و فروش بیشتر در کسب و کار است و رشد شرکت‌های فعال در حوزهٔ دیجیتال را در پی دارد. محتوای دیجیتال سبب ایجاد ارتباط و اعتماد میان کاربران و برندها شده که در نهایت می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند. کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی راهنمایی کامل و جامع در حوزه بازاریابی محتوایی است. 

خواندن کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صفر تا صد بازاریابی محتوایی

«قبل از شروع، بهتر است به این موضوع بپردازیم که چرا آموزش اصولی بازاریابی محتوایی بسیار مهم است؟ ما بر این باور هستیم که یادگیری اصولی بازاریابی محتوایی به شما کمک می‌کند تا اثربخش‌تر در دنیای بازاریابی دیجیتال فعالیت کنید و فروش بیشتری را تجربه نمایید. خرید آنلاین در دنیاي امروز، جزء لاینفک زندگی افراد است. آن‌ها با جستجو در گوگل و سایر شبکه‌ها می‌توانند نیاز خود را برطرف کنند، اما چگونه یک کسب‌وکار در دید بیشتر مخاطب قرار می‌گیرد؟ چگونه از سایر رقبا در نتایج گوگل و سایر شبکه‌ها پیشی می‌گیرد؟ پاسخ تنها یک کلام است و آن هم بازاریابی محتوایی است.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که سازمان‌ها با آن مواجه هستند، زمانی است که سعی می‌کنند از بازاریابی محتوا براي خود استفاده کنند. استراتژی درست و توسعه‌یافته در بازاریابی محتوایی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر بفروشند و تبلیغات انجام دهند. تصور کنید که چه تغییری رخ می‌دهد اگر هر کسب‌وکاری با هر اندازه‌ای به جای تمرکز بر محصولات، ابتدا بر نیازهای اطلاعاتی مشتریان هدف، تمرکز کند؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان