دانلود و خرید کتاب پرورش مغز جیمز هریسون ترجمه مریم جلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش مغز اثر جیمز هریسون

کتاب پرورش مغز

معرفی کتاب پرورش مغز

کتاب «پرورش مغز» نوشتۀ جیمز هریسون و مایک هابز و ترجمۀ مریم جلالی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. پرورش مغز، کتابی آموزشی به همراه تمرین برای فعال‌سازی توانمدی‌های مغز است. 

درباره کتاب پرورش مغز

آیا تابه‌حال دربارۀ مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عضو بدن خود یعنی مغزتان، فکر کرده‌اید؟ آیا توانسته‌اید آن را بشناسید و مطالعاتی در این زمینه داشته باشید؟ مغز مانند ماهیچه‌های بدن است که اگر از آن‌ها استفاده نشود، ضعیف می‌شود و هرچه بیشتر به کار گرفته شوند قوی‌تر می‌شوند و بهتر عمل می‌کنند. امروزه نگرش مردم و حتی دانشمندان به بسیاری از موضوعات، به‌واسطهٔ یافته‌های چند دهۀ گذشته، تغییر کرده است. از جمله می‌توان به شناخت مغز و نحوۀ عملکرد آن اشاره کرد. درگذشته افراد باور داشتند که برخی ذاتاً تیزهوش هستند و بهرۀ هوشی بالایی دارند؛ اما اکنون باور بر این است که مهارت مغز اکتسابی است و ابعاد بسیار وسیع‌تری از توانمندی‌های مغز در کنار بهرۀ هوشی مطرح شده است. نگرش آموزش‌پذیر بودن مهارت‌های مغز به همراه توانمندی‌های بی‌نهایت مغز، این بخش از بدن را به یکی از جالب‌ترین و تأمل‌برانگیزترین مباحث مطالعاتی روز تبدیل کرده است.

کتاب پرورش مغز به همراه تصاویر زیبا، جذاب و منحصربه‌فرد روشی خلاقانه کارکردهای پایه‌ای مغز و راه‌ها و تمرینات بهبود مهارت‌های مغز را توضیح می‌دهد. زبان ساده و روان کتاب پرورش مغز باعث شده است که برای طیف وسیعی از افراد چه بزرگسال و چه کودکان و نوجوانان مناسب باشد. کتاب پرورش مغز به همه کمک می‌کند تا ابعاد مختلف ذهنشان را تقویت کنند. جوانان می‌توانند برای ارتقای مهارت‌های ذهنی‌شان که کمتر به آنها رسیدگی کرده‌اند، از آن استفاده کنند و افراد مسن نیز برای پیشگیری از کاهش مهارت‌های ذهنی و تقویت قسمت‌های آسیب‌دیدۀ ذهنی‌شان می‌توانند به سراغ کتاب پرورش مغز بروند. تحقیقات نشان داده‌اند که هنگام یادگیری، حس بینایی بیشترین گیرایی را از بین حواس دیگر دارد؛ بنابراین برنامه‌های آموزشی کتاب پرورش مغز بر اساس تحریکات بینایی تولید شده‌اند و سرشار از تمرینات شناختی مختلف هستند.

خواندن کتاب پرورش مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و تمام علاقه‌مندان به کتاب های علمی و آموزنده پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرورش مغز

«مغز شما پیچیده‌ترین شیء شناخته‌شده در جهان است. هر لحظه، میلیون‌ها پیغام با سرعت از سیستم نورونی شما عبور می‌کنند و توانایی دریافت، پذیرش و ذخیرۀ اطلاعات و همچنین فرستادن دستورالعمل‌ها به کل بدن را به مغز شما می‌دهند. مغز شما بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کنید، تواناست. لحظه‌ای به تمام وسایلی که به دست بشر ساخته شده است، توجه کنید؛ از ابزار اولیه مانند کلنگ تا مدرن‌ترین آن‌ها مانند آسمان‌خراش‌ها، از بزرگ‌ترین سدها تا کوچک‌ترین ریزپردازنده‌ها؛ بنابراین مغز انسان با ساختن تمام این وسایل، قابلیتش را نشان داده است. مغز قدرتمندترین وسیله‌ای است که در اختیار انسان قرار دارد. مغز شما تمام مدت کار‌ می‌کند و روزانه بیشتر از همهٔ موبایل‌های موجود در جهان پالس الکتریکی تولید می‌کند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان