دانلود و خرید کتاب این منم ملاله یوسف زی برد ملتزر ترجمه زهرا غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این منم ملاله یوسف زی اثر برد ملتزر

کتاب این منم ملاله یوسف زی

معرفی کتاب این منم ملاله یوسف زی

کتاب «این منم ملاله یوسف زی» نوشتۀ برد ملتزر و ترجمۀ زهرا غفاری است و انتشارات مهرسا آن را ترجمه کرده است. این منم ملاله یوسف‌زی، یکی از کتاب‌های جذاب مجموعۀ آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند! است. 

درباره کتاب این منم ملاله یوسف زی

داستان این منم ملاله یوسف‌زی با معرفی ملاله از زبان خودش آغاز می‌شود. او ابتدا از توانایی‌ها، استعدادها و علاقه‌مندی‌هایش می‌گوید، سپس از چیزهایی صحبت می‌کند که دوست ندارد. برای مثال همان ابتدا اعلام می‌کند که عشق پیتزا است و از بادمجان متنفر. همین باعث می‌شود کودکان با این شخصیت ارتباط برقرار کنند و به دانستن هرچه بیشتر دربارۀ ملاله تمایل داشته باشند. به‌تدریج کودکان با مطالعۀ کتاب، باشخصیت ملاله و شجاعت او در راه دفاع از تحصیل دختران آشنا می‌شوند. 

این منم ملاله یوسف‌زی، یکی از جلدهای مجموعۀ جالب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند است. این مجموعه با زبانی ساده و کودکانه به معرفی شخصیت‌های بزرگ و مهم و توصیف زندگی‌شان می‌پردازد و کودکان را با این افراد الهام‌بخش و همچنین مشکلات و موانعی که در زندگی‌شان پشت سر گذاشته‌اند آشنا می‌کند. این منم ملاله یوسف زی، داستان زندگی ملاله را از زبان خودش روایت می‌کند، دختری که در سن کم یعنی در ۱۷ سالگی برندۀ جایزۀ صلح نوبل شد. او به‌عنوان یک فعال اجتماعی توانست از حق تحصیل دختران در پاکستان دفاع کند و همین فعالیت‌ها باعث شد که طالبان او را هدف گلوله قرار دهند.

تصاویر کتاب این منم ملاله یوسف‌زی،‌ اثر کریستوفر الیوپولوس بسیار زیبا،‌جذاب و فوق‌العاده است و توانسته هم نظر کودکان و هم بزرگسالان را به خود جلب کند. تصاویر کتاب پر از جزئیات است و تصویرگر کتاب تلاش کرده تا اگر محتوای کتاب کمی غم‌انگیز است، برای مثال کودکی که در زباله‌ها به دنبال چیزی برای فروش می‌گردد، احساس منفی و بدی به خواننده منتقل نکند و درعین‌حال تأثیرگذار باشد.

خواندن کتاب این منم ملاله یوسف زی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و تمام کسانی که به آشنایی با شخصیت‌های معروف جهان علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب این منم ملاله یوسف زی

«من ملاله یوسف‌زی هستم. خب، حالا می‌خواهم چند تا چیز دربارۀ خودم برایتان تعریف کنم. من بیماری دومفصلی دارم، یعنی می‌توانم انگشت‌هایم را به همۀ سمت‌ها خم کنم. در مچ‌انداختن با برادرم هم خیلی واردم. من کلوچه دوست دارم، ولی شکلات و آب‌نبات نه. از فلفل‌سبز و بادمجان متنفرم، اما عاشق پیتزا هستم. رنگ موردعلاقه‌ام هم صورتی است و عاشق این هستم که موهایم را شانه بزنم و حالت بدهم. من پشتون هستم. یعنی یکی از قومیت‌هایی که در افغانستان و پاکستان زندگی می‌کنند. من مسلمان هستم، یعنی دین من اسلام است و به صلح و کمک‌کردن به دیگران باور دارم.در درۀ سوات در شمال غرب پاکستان بزرگ شدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان