دانلود و خرید کتاب یه عالمه هویچ کتی هادسن ترجمه آیدا عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یه عالمه هویچ اثر کتی هادسن

کتاب یه عالمه هویچ

معرفی کتاب یه عالمه هویچ

کتاب «یک عالمه هویچ» نوشتۀ کتی هادسن و ترجمۀ آیدا عباسی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. یک عالمه هویج، داستانی بامزه و جذاب دربارۀ خرگوشی زیاده‌خواه و عاشق هویج است.

درباره کتاب یک عالمه هویج 

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

کتاب یک عالمه هویج دربارۀ خرگوشی است که به علت علاقۀ زیادی که به هویج دارد، همیشه در حال جمع‌کردن هویج است طوری‌که دیگر در خانه‌اش جایی برای خوابیدن ندارد. او به سراغ دوستانش می‌رود تا بتواند جایی برای خوابیدن پیدا کند اما همچنان دست از جمع کردن و بردن هویج برنمی‌دارد و این باعث دردسر شده است. در خانۀ پرنده و لاک‌پشت فضایی برای خرگوش با آن‌همه هویج نیست آیا اومی‌تواند جای بهتری پیدا کند؟ کتی هادسن از طریق داستان یک عالمه هویج تلاش کرده است تا مفهوم زیاده‌خواهی را به کودکان آموزش دهد. کودکان با خواندن این داستان متوجه می‌شوند که زیاده‌خواهی پیامدهای بدی دارد و آن‌ها می‌توانند آنچه دارند با دیگران قسمت کنند. کتاب یک عالمه هویج سرشار از تصاویر زیبا به همراه جزئیات جذاب است.

خواندن کتاب یک عالمه هویج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که قصد دارند مفهوم طمع و زیاده‌خواهی را به فرزندانشان بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یک عالمه هویج

«خرگوشی عاشق هویج بود! هرجا می‌رفت آن‌ها را جمع می‌کرد. خرگوشی خیلی هویج‌هایش را دوست داشت و آن‌ها را به‌زور توی لانۀ گرم و نرمش جا می‌کرد. اما او یک مشکل داشت، یک مشکل بزرگ. آن‌قدر توی لانه‌اش هویج داشت که هیچ‌جایی برای خوابیدن نمانده بود! لانهۀ گرم و نرمش آن‌قدر شلوغ شده بود که دیگر نمی‌شد تویش زندگی کرد! خرگوشی به دوستش لاکی گفت: من جایی برای خوابیدن می‌خواهم. لاکی پیشنهاد داد: می‌توانیم شریکی از لاک من استفاده کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان