دانلود و خرید کتاب من از پسش بر می آیم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من از پسش بر می آیم! اثر لوری رایت

کتاب من از پسش بر می آیم!

معرفی کتاب من از پسش بر می آیم!

کتاب الکترونیکی من از پسش بر می آیم! نوشتۀ لوری رایت و شبنم حیدری پور است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. در کتاب من از پسش بر می آیم!، شما با سباستین آشنا خواهید شد. او یک پسر زیرک و باهوش است که در موقعیت‌های مختلف به‌ خود یادآوری می‌کند: «می‌توانم شرایط را کنترل کنم!». می‌خواهید بدانید او چطور این کار را می‌کند؟ پس با این قصه همراه شوید.

درباره کتاب من از پسش بر می آیم!

شما هم وقتی به یک چالش بزرگ برخورد می‌کنید، این علامت سؤال بزرگ مقابلتان سبز می‌شود که آیا می‌توانم انجامش دهم؟ آیا از پس آن برمی‌آیم؟ حتی سباستین که پسر توانمندی‌ست و به خود اعتماد دارد، گاهی این سؤال را از خودش می‌پرسد. اما او در نهایت می‌داند که هیچ‌ مشکل و دغدغه‌ای ماندنی نیست! پس بیایید به سراغ داستان کتاب من از پسش برمی‌آیم! برویم تا ببینیم چطور در شرایط مختلف به نگرش و عملکرد خود مسلط باشیم؛ درست مثل سباستین. لورا رایت نویسندهٔ این قصهٔ خواندنی و آنا سانتو تصویر‌گر نقاشی‌های جذاب آن است.

نویسندهٔ داستان من از پسش برمی‌آیم! قرار است خوانندگان کوچک خود را بار دیگر و به‌ شیوه‌ای معجزه‌آسا با توانمندی‌های وجودی و درونی‌شان آشنا کند. او که خود تجربهٔ پرورش سه فرزند را پشت سر گذاشته و در این مسیر از دالان منفی‌نگری‌های زیادی عبور کرده، حالا بیش از هر زمانی ارزش نگرش مثبت به خود را می‌داند و سال‌هاست برای ایجاد نگاه سازنده در میان مخاطبان خردسالش تلاش می‌کند؛ چراکه کودکان خیلی خوب از طریق زبان داستان و تکرار و تمرین، مفاهیم ارزشمند را می‌آموزند! سباستین، شخصیت کودک این قصه، یک نمونهٔ مشابه از هزاران کودکی‌ست که در موقعیت‌های مختلف دربارهٔ توانایی‌ها و قابلیت‌های ذهنی خود سؤال می‌کنند و آن‌ها را مورد واکاوی قرار می‌دهند. او در طول داستان در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرد و هر بار به شیوه‌ای تازه توانایی‌های خود را می‌سنجد. سباستین از خود سؤال می‌کند آیا می‌توانم دوری از دوستانم را تحمل کنم؟ آیا می‌توانم تنهایی در خانه سر کنم؟ آیا به نگرانی‌هایم در مورد آینده پیروز می‌شوم؟ اما در نهایت، پاسخ سباستین به تمام این‌ها یک چیز است: بله می‌توانم!

داستان من از پسش برمی‌آیم! و قهرمان کوچک آن یعنی سباستین یک نمونهٔ عالی از دوستی کتاب‌ با کودکان است، دوستی که به خوانندهٔ خود یادآوری می‌کند در احساسات و دغدغه‌های خود تنها نیست و گرچه ممکن است به توانمندی‌های خود شک کند، اما نهایتاً می‌تواند آن‌ها را دوباره و دوباره به دست آورد.

خواندن کتاب من از پسش بر می آیم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان بالای ۵سال مناسب است.

بخشی از کتاب من از پسش بر می آیم!

«وقتی بزرگترها به حرفم گوش نمی‌دهند، کلافه می‌شوم.

می‌توانم از پسش بربیایم؟

می‌توانم بگویم: «لطفاً به حرفم گوش کنید.»

می‌توانم برایشان نامه بنویسم.

می‌توانم با شخص دیگری حرف بزنم.

من از پسش برمی‌آیم...»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان