دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان سینان کالکان ترجمه جواد عیسی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان اثر سینان کالکان

کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان

معرفی کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان

کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان نوشتهٔ سینان کالکان و اونور تولگا سهیتوغلو و گوکتورک اوچولوک و ترجمهٔ جواد عیسی زاده و مازیار کلاگر درونکلایی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسان

برنامه‌نویسی به دانشجویان علوم پایه و مهندسی بدون تخصص قبلی در برنامه‌نویسی در نظر گرفته شده است. این تلاش مستلزم تعادلی ظریف بین ارائه جزئیات کامپیوتر و برنامه‌نویسی به شیوه‌ای کامل جهت رفع نیازهای برنامه‌نویسی رشته‌های علوم پایه و مهندسی است. با امید به ارائه تعادل مناسب، این کتاب از پایتون به‌عنوان زبان برنامه‌نویسی استفاده می‌کند، زیرا یادگیری و برنامه‌نویسی با آن آسان است. علاوه بر این، برای حفظ توازن، این کتاب از سه بخش تشکیل شده است: 

  • بخش اول، مبانی کامپیوتر و محاسبات: کتاب با چیستی محاسبات شروع می‌شود، زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امروزی را که برنامه‌نویسی بر روی آن انجام می‌شود، معرفی می‌کند و طیفی از زبان‌های برنامه‌نویسی را معرفی می‌کند.
  • بخش دوم، برنامه‌نویسی با پایتون: بخش دوم با معرفی کدهای اصلی برنامه‌نویسی پایتون شروع می‌شود و با فراهم کردن زمینه برای حل مسئله در پایتون ادامه می‌یابد. از آنجایی‌ که تقریباً تمامی کتابخانه‌های علوم پایه و مهندسی در پایتون با رویکرد شیءگرا نوشته شده‌اند، در این قسمت نیز مقدمه‌ای ملایم بر این مفهوم ارائه شده است.
  • بخش سوم، استفاده از پایتون برای مسائل علوم پایه و مهندسی: قسمت آخر کتاب به ابزارهای کاربردی و قدرت‌مندی اختصاص دارد که به‌طور گسترده توسط رشته‌های مختلف علوم و مهندسی استفاده می‌شود. این ابزارها توابعی را برای خواندن و نوشتن داده‌ها از (به) فایل‌ها، کار با داده‌ها (به‌عنوان‌مثال با استفاده از محاسبات جبری، عددی یا آماری) و رسم داده‌ها ارائه می‌کنند. سپس از این ابزارها در نمونه مسائل و برنامه‌های کاربردی در انتهای کتاب استفاده می‌شود.

خواندن کتاب برنامه نویسی با پایتون برای مهندسانرا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم رایانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان