دانلود و خرید کتاب درک تحلیل استراتژیک تام السورس ترجمه سعید ساعدی نوین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب درک تحلیل استراتژیک

کتاب درک تحلیل استراتژیک

معرفی کتاب درک تحلیل استراتژیک

کتاب درک تحلیل استراتژیک به‌قلم تام السورس با ترجمه‌ٔ سعید ساعدی نوین، علی دادخواه تهرانی و ندا قیومی را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب به تعریف و تحلیل مفهوم مدیریت استراتژیک می‌پردازد.

درباره کتاب درک تحلیل استراتژیک

درک تحلیل استراتژیک یک راهنمای مختصر و کاربردی برای تحلیل استراتژیک سازمانی، توسعهٔ استراتژی، تصمیم‌گیری و اجرا است. کتاب گام‌به‌گام خواننده را با پیشینهٔ مدیریت استراتژیک و فرآیند تدوین استراتژی جدید آشنا می‌کند. چگونگی ارزیابی قابلیت‌ها و زمینه‌های استراتژیک سازمان، چگونگی شناسایی و انتخاب بین گزینه‌های استراتژیک مختلف و نحوهٔ اجرای موفقیت‌آمیز تغییر در استراتژی را در نظر می‌گیرد. مطالعات موردی کوچک و پرسش‌های انعکاسی محرک‌هایی را برای بحث در کلاس فراهم می‌کنند. درحالی‌که اهداف فصل و خلاصه‌ها ساختار و یادگیری را تقویت می‌کنند. فصل آخر یک مثال کار شدهٔ کامل را برای نشان دادن این فرآیند به‌عنوان یک کل ارائه می‌کند. 

خواندن کتاب درک تحلیل استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان رشته‌های مدیریت و کارآفرینی و صاحبان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب درک تحلیل استراتژیک

«مقدمه‌ای بر درک تحلیل استراتژیک

درک تحلیل استراتژیک کتابی در زمینهٔ مدیریت استراتژیک سازمانی است که برای ارائهٔ مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریت استراتژیک و ارائهٔ مثال‌های کارآمد به دانشجو چه در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، چه کارآموز یا کارآموز شرکتی طراحی شده است. می‌توان آن را مانند کتابچهٔ راهنمای کارگاه خودرو در نظر گرفت، نمودارها و توصیه‌های عملی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی مشکل‌ساز است ابزارهایی که برای یک مورد گویا به کار می‌روند و پیوندهایی که برای مطالعهٔ بیشتر ارائه شده‌اند وجود دارد. علاقه‌مندان حداقل دانش قبلی فرض می‌شود و درک تحلیل استراتژیک دانش کامل اما متمرکزی از مدیریت استراتژیک سازمانی ارائه می‌دهد که به اندازهٔ کافی برای ایجاد یک کار عملی خوب برای توسعه و اجرای استراتژی سازمانی جدید کافی است. این اجازه می‌دهد تا یک کار تجزیه و تحلیل استراتژیک انجام شود که به‌راحتی برای کسب یک پاس خوب در آموزش عالی یا کسب تحسین رئیس کافی باشد. همچنین برای کارآفرینی که برای یک استارت‌آپ کوچک برنامه‌ریزی می‌کند و برای مدیر مشغول یک شرکت کوچک یا متوسط که به دنبال درک عملکرد و گزینه‌های رشد یا پاسخ به شرایط تغییر یافته است بسیار مفید خواهد بود. درک تحلیل استراتژیک یک کتاب درسی آکادمیک به معنای عادی نیست اما در هر مرحله پیوندهایی با حوزه‌های نظریهٔ آکادمیک زیربنایی را نشان می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند با یک برنامه خواندن بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر دنبال کنند. تجربهٔ چندین‌سالهٔ تدریس نشان می‌دهد که اکثر دانشجویانی که در دوره‌های استراتژی تحصیل می‌کنند فاقد تجربهٔ عملی سازمانی هستند. این مهم است زیرا اگرچه تئوری بنیادی در این زمینه بسیار ساده است همانطور که در صفحات بعدی مشاهده خواهد شد به کار بردن این نظریه در عمل بدون تجربهٔ عملی مدیریت و سازمان و صنعتی که این نظریه به آن مربوط می‌شود آسان نیست. این کتاب با اتخاذ رویکرد ارائهٔ نظریه در قالب مجموعه‌ای از ابزارهای تجارت عملی به این مشکل می‌پردازد و نکاتی را در مورد اینکه چه چیزی در عمل کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند ارائه می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان