دانلود و خرید کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال مرتضی کبیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال

کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال

کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال را مرتضی کبیری و سعید ساعدی نوین نوشته‌اند و انتشارات نمای علم عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب به تبیین مفهوم برندینگ و چگونگی ارتقای آن از طریق بازاریابی دیجیتال می‌پردازد.

درباره کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال

در دنیای پرشتاب امروز که بخش عمده‌ای از کارها ازجمله خرید‌وفرش به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، نیاز است تا کسب‌وکارها و برندهای کوچک و بزرگ هم به فکر حضوری مؤثر و قدرتمند در فضای وب باشند و بکوشند تا صدای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و دیگر بسترهای دیجیتال به گوش مخاطبان هدفشان برسانند. کتاب پیش رو با هدف کمک به این کسب‌وکارها ابتدا به توضیح مفهوم برندینگ و سپس به معرفی و تشریح روش‌های بازاریابی دیجیتال و ارزیابی عملکرد آن می‌پردازد و راهنمای مناسبی برای فعالیت هوشمندانه و جهت‌دار در دنیای دیجیتال است.

خواندن کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به دنیای کسب‌وکار و بازاریابی دیجیتال و نیز صاحبان برندها و کسب‌وکارها از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب برندینگ از طریق بازاریابی تولید دیجیتال

«معرفی به برندینگ و اهمیت آن

برند در ظاهر یک کلمهٔ ساده است ولی بسیار پیچیده بوده و دارای معانی مختلفی است. انجمن بازاریابی آمریکا برند را این‌گونه تعریف می‌کند: یک نام، علامت، نماد، طرح و یا ترکیبی از آن‌ها می‌باشد که هدف آن شناسایی و مجزا کردن کالاها و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشندگان از رقبای آن‌ها می‌باشد. برند براساس نقشی که ایفا می‌کند. ارزشی که دارا می‌باشد و از همه مهم‌تر اینکه به چه کسی مربوط می‌شود می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. برای صاحبان برند، برند به‌عنوان یک وسیلهٔ متمایزسازی مطرح است. برای استفاده‌کنندگان برند ممکن است برند یک رابطهٔ عاطفی قوی با آنان برقرار کند. در سطح پیشرفته‌تر یک برند نه‌تنها نشان‌دهندهٔ محصولات و خدمات تولیدی توسط یک شرکت است بلکه نمایندهٔ خود شرکت و سیاست‌های آن نیز می‌باشد. برند تنها ارتباط‌دهندهٔ بین مشتری و شرکت نیست بلکه چهرهٔ شرکت هم برای مشتریان و هم برای جامعه می‌باشد. هر برند تحت‌تأثیر مشتریان و رفتار و نگرش آن‌ها به برند است که خود آن‌ها نیز تحت‌تأثیر متغیرهایی هستند که باهم در تعامل می‌باشند. این فاکتورها شناخت برند و مشتری را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند که خود نشان‌دهندهٔ این است که برند چگونه به ارزش‌های خود تعلق دارد. ارزش برند به‌عنوان یک دارایی ناملموس شرکت محسوب می‌شود که درنهایت در فاکتورهای مالی شرکت انعکاس می‌یابد. ایجاد یک برند روشی است از خلق تصویری خاص که قابل شناسایی برای عموم بوده و معرف سازمان یا شرکت خاصی باشد. این برند می‌تواند از طریق زیادی مانند اینترنت ساخته شود. برند ترکیبی از تصویر، رنگ، لوگو و فونت می‌باشد که درک بیننده از سازمان و شرکتی خاص را ایجاد می‌کند. (ایگلسیاس و همکاران، ۲۰۱۷) برند حاصل اعمال، حوادث، واقعیت‌ها، موقعیت‌ها و گام‌های ایجاد خود در گذشته است. شکی نیست که یک برند در ابتدا باید موجودیت خود را به اثبات برساند و سپس از طریق آن تصویری از دنیای ایده‌آل خود ارائه دهد. اما باید گفت برند چیزی جز وفاداری و نمایندهٔ ماهیت کالا بودن نیست لذا امروزه هدف سازمان‌های مدرن تجاری این است که کاری کنند که مشتریان به‌صورت روانشناسانه با آن‌ها بمانند. هر برند باید پایداری مخصوص به خود و قوانین مخصوص به خود در جهت ایجاد پایداری و ثبات داشته باشد. برند به‌عنوان مجموعه‌ای از ویژگی‌های عملکرد و ارزش‌های نمادین است و فرایند برندسازی اتصال این ویژگی‌ها به برند به‌منظور افزودن ارزش به آن برند می‌باشد. موفقیت برند بستگی به برجستگی تمایز، نیرومندی و تعهد آن دارد و قدرت برند نیز به توسعهٔ روابط عاطفی با مشتری وابسته است. تعریف این که برند چیست کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما در‌واقع بسیار پیچیده است و آن را می‌توان تشبیه به یک نقاشی احساس کرد که از دور وقتی به آن نگاه می‌کنید فقط یک تصویر دیده می‌شود اما وقتی نزدیک‌تر شده و دقیق به آن نگاه می‌کنید در می‌یابید که از ابعاد بسیاری تشکیل شده است. برند نیز همین گونه است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۳۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان