دانلود و خرید کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید شروین دربندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید اثر شروین دربندی

کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

معرفی کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید نوشتهٔ شروین دربندی و سجاد صنعت جو و زهرا ذاکری و یاسمن شافعی است. انتشارات کلید پژوه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید.

درباره کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید به نقش و کاربردهای هوش مصنوعی در زندگی روزمره مثلاً در پزشکی، جنگ، کشاورزی، هنر و... در عصر جدید پرداخته است. هوش مصنوعی به قدرت استدلال و برنامه‌ریزی در رایانه یا سایر ماشین‌ها گفته می‌شود. هوش مصنوعی یکی از رشته‌های علوم رایانه است که به مطالعه و توسعهٔ دستگاه‌های هوشمند از طریق ارائهٔ الگوریتم مناسب می‌پردازد تا ماشین‌ها را قادر به ادراک، استدلال و یادگیری کند. می‌دانیم که هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، نقطهٔ مخالف هوش طبیعی و برابر با به سامانه‌هایی است که قادر است عکس‌العمل‌هایی شبیه به رفتارهای هوشمند انسان داشته باشد؛ رفتارهایی همچون درک شرایط سخت و پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و روش‌های استدلالی انسان و جواب موفق به آنان، آموختن و توانایی به دست آوردن دانش و استدلال برای حل مسائل. هوش مصنوعی یکی از دانش‌هایی است که در علوم کامپیوتر، به‌شدت اهمیت دارد. تغییرات در هوش مصنوعی می‌تواند تحولات بسیاری در فناوری اطلاعات به وجود آورد. هوش مصنوعی را می‌توان هوش ماشین‌ها نامید. این علم شاخه‌ای از علوم کامپیوتر به شمار می‌آید و می‌خواهد راهکارهای الگوریتمی بدهد تا بتوانیم با کمک آن‌ها، هوشمندی‌های بیشتری در انواع ماشین‌ها به وجود آوریم.

خواندن کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش هوش مصنوعی در عصر جدید

«جنگ مدرن از اوایل قرن بیستم هواپیماهای کنترل از راه دور را برای مأموریت‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی به کار گرفته است. با جدیدترین نوآوری‌های هوش مصنوعی و فناوری ارتباطات، هواپیماهای هدایت شونده از راه دور یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، که معمولاً پهپاد نامیده می‌شوند، به اجزای مهمی در عملیات نظامی تبدیل نام اشتباهی است، زیرا پرسنل « بدون سرنشین » می‌شوند.

اصطلاح نظامی هواپیماهای بدون سرنشین را از مکان‌های دور هدایت می‌کنند. اهداف بالقوه را ارزیابی می‌کنند، انطباق با قوانین تعامل RPA اپراتورهای را نظارت می‌کنند و مأموریت‌های لجستیکی جستجو، نجات و حمل و نقل را انجام می‌دهند. در اصل، آن‌ها وظایف خطرناکی را انجام می‌دهند که اغلب منجر به تلفات انسانی، اما در فاصله ایمن از منطقه جنگی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان