دانلود و خرید کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری شروین دربندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری اثر شروین دربندی

کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری

معرفی کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری

کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری نوشتهٔ شروین دربندی و مینا گرامی نژاد و شبنم حمزه است. انتشارات کلیدپژوه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از «رفتار غیرانسانی» سخن گفته است.

درباره کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری

کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری در فصل اول از نسل‌کشی سخن گفته و برای تشریح این موضوع به انواع گروه‌ها، تاریخچهٔ این کار، اعمال قابل‌مجازات و... پرداخته است. فصل دوم این کتاب با عنوان «قاچاق انسان»، از تاریخچهٔ این کار، قاچاق زنان و کودکان، کنوانسیونی درمورد منع برده‌داری، کنوانسیون هر نوع تبعیض علیه زنان و... سخن گفته است. فصل سوم کتاب حاضر با عنوان «سازوکار برخورد با رفتار تحقیرآمیز در قبال اسیران جنگی»، به وضعیت اسیران پیش از جنگ جهانی دوم و پس از آن، نفی اعمال تلافی‌جویانه و کسب اطلاعات و اخبار بدون رعایت اصول انسانی، حقوق مذهبی و مصونیت اموال شخصی اسیران جنگی، تنبیهات انتظامی و جزایی اسیران جنگی، حمایت‌های بین‌المللی از اسیران جنگی و... پرداخته است.

خواندن کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد اسیران جنگی، نسل‌کشی و قاچاق انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بررسی اعمال و رفتارهای ضد بشری

«تفسیر کمیسیون اروپا و دادگاه حقوق بشر نویسنده به بررسی ماده ۳ کنوانسیون اروپایی برای حمایت از حقوق بشر و آزادی‌های اساسی می‌پردازد که می‌گوید: هیچکس نباید تحت شکنجه یا رفتار یا مجازات غیرانسانی یا تحقیرآمیز قرار گیرد. مبنای اعمال محدودیت برای موضوعی که قرار است تحت قاعده مطلق منع شکنجه تفسیر شود، این است که اگر تفسیر نسبیتی وجود نداشته باشد، دیوان اختیارات دولتها را برای اخراج خارجی‌ها مخدوش می‌کند و چنین موضوعی شامل بسیاری از افراد خواهد شد. با این حال، این رویکرد دیوان، از نظر دوگانگی مطلق خواندن حقوق بشر و رویه‌ای نسبی در معرض انتقاد قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان