دانلود و خرید کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی جولیا پوآشاندر ترجمه فرزاد رمضانی راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی اثر جولیا پوآشاندر

کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی

معرفی کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی

کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی نوشتهٔ جولیا پوآشاندر و ترجمهٔ فرزاد رمضانی راد و افشین گودرزی و فرناز ایمان شعار است. نشر ویراست این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هوشیارسازی برای انجام انتخاب‌های بهتر.

درباره کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی

کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی که پنج بخش و ۹ فصل دارد، کوشیده است به‌صورتی خلاقانه اقتصاد رفتاری را تبیین کند و راهبردهای تحلیلی بیشتری را ارائه دهد؛ تا نحوهٔ استفاده از اقتصاد را برای مصلحت بیشتر جامعه آشکار کند. گفته شده است که این کتاب برگرفته از مبانی تاریخی اقتصاد سیاسی است و در پی پیشبرد زمینهٔ اقتصاد رفتاری از طریق موضع انتقادی در استفاده از علوم رفتاری است. یکی از اهداف نویسنده را راهنمایی دربارهٔ دغدغه‌های عمومی دانسته‌اند؛ همچنین این کتاب می‌تواند خواننده را ترغیب کند تا به‌لحاظ علمی نحوهٔ بهبود شرایط اجتماعی از طریق اقتصاد را دریابد.

خواندن کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ اقتصاد و رهبری مالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اقتصاد رفتاری و رهبری امور مالی

«اقتصاد رفتاری به‌عنوان یکی از رویکردهای نسبتاً جدید در دانش اقتصادی است، که با هدف ارتقای اقتصاد رفتاری، دانش اقتصادی و نزدیک کردن مدل‌های اقتصادی با واقعیت‌های بیرونی شکل گرفته است و طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار شده است. این شاخه از اقتصاد، با بهره‌گیری از نظریه‌های مختلف علوم اجتماعی از جمله روانشناسی و جامعه‌شناسی سعی کرده است ضعف‌ها و کاستی‌ها و از دیگر سو اقتصاد متعارف را برطرف کرده و تصویری واقع‌گرایانه‌تر از فرآیندهای اقتصادی ترسیم کند. یکی از حوزه‌هایی که در اقتصاد همواره موردتوجه قرار داشته، بحث سیاست‌گذاری عمومی و پیوند میان به بعد، منطقه مرزی ۱۹۵۰ علم اقتصاد و سیاست بوده است.

امروزه اقتصاد جهانی مملو از چالش‌ها، مجادلات و مسائل حل نشده است. در این میان مکاتب و رویکردهای مختلف برآنند که هم فهم بهتری از دنیای موجود برای ما فراهم سازند و هم ما را در حل مشکلات مبتلا به یاری کنند و در نهایت زمینه زندگی بهتری را برای ابنای بشر مهیا سازند. در این راه غایت نظریه‌های اقتصادی حل مشکلات و معضلات اجتماعی و حتی فراتر از این، واکاوی‌هایی برای بهبود زندگی بشر و فراهم آوردن بستر رفاهی مناسب برای آحاد افراد جامعه است. بی‌شک در این راه ما با سیاست‌های عمومی مواجه هستیم،

اقتصاد رفتاری سعی می‌کند درک روانشناسان از رفتار انسان را با تجزیه‌وتحلیل اقتصادی ادغام کند. از این نظر، اقتصاد رفتاری با روانشناسی شناختی موازی و هم‌راستا است و سعی می‌کند با رفع موانع شناختی و عاطفی فرد در راه رسیدن به منافع شخصی‌اش، او را به سمت رفتارهای سالم‌تری هدایت کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان