دانلود و خرید کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول) محمدرضا قهرمانی تبریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول) اثر محمدرضا قهرمانی تبریزی

کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)

معرفی کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)

کتاب الکترونیکی اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید (جلد اول) نوشتۀ محمدرضا قهرمانی تبریزی است و انتشارات شاملو آن را منتشر کرده است. کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)، در مورد اثبات نظریۀ وجود قیامت از نظر علم فیزیک است.

درباره کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)

نگارنده کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)، بر آن است که بـا گـذری بـه اصـول و نظریه‌های علـم فیزیک، طی دو مقاله در جهت راهیابی به پاسـخی مناسـب، هرچنـد احتمالی ولی با احتمال قوی تلاش کند. در مقالهٔ اول حسابرسی اعمال و نیات انسـان در قیامـت موردبحث قرار می‌گیرد و مقالهٔ دوم امکان زنده شدن مجـدد انسـان در قیامت را مورد بررسی قرار خواهد داد. در این مقالات هر جا سخن از فرض یا تصور به میان آید، منظور بیان نظر نگارنده است که باتوجه‌به پیش‌زمینه‌های علمی موجـود، احتمال صحت آن فرضیه یا نظریه را زیاد می‌داند. نویسنده معتقد است روزی علم آن‌قدر پیشرفت خواهد نمود کـه احتمالات فعلی به‌یقین تبدیل خواهد شد و علوم‌تجربی بـا دلایـل محکم و مناسبی به‌سادگی به وجود روز حساب شهادت خواهد داد. 

خواندن کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث علمی و همینطور مسائل مذهبی مناسب است.

بخشی از کتاب اگر می خواهید راحت باشید، این کتاب را نخوانید! (جلد اول)

«برخی از علما و عرفای گران‌قدر و گران‌مایه معتقدنـد کـه علـم و آگاهی نسبت به دستورات الهی و انبیاء و اولیا باعث بینشی درست و ذهن و ضمیری روشن می‌گردد که انسان مسیر هدایت الهی و حـق را از ناحق بهتر تشخیص می‌دهد و این روشن‌بینی را نـور هـدایت نامیده‌اند. اما اگر این علمای بزرگوار فقط بـرای یکبـار، آن هـم بـه عنـوان تحقیق و کاوش به ما اجازه دهند. که فکر کنیم؛ منظور از نور گفتـه شده در قرآن کریم، همان امواج شـناخته شـده یـا ناشـناخته دنیای مادی مانند امواج الکترومغناطیسی است که نـور مرئـی هـم جزئی از آن است؛ در این صورت میدان جدیدی در مقابـل دیـدگان ما گسترده خواهد شد. امواجی که طول موج و فرکانس آنها از نورها و امـواج فروسـرخ (با خاصیت رادیویی و گرمایی)، نور مرئی ( با خاصیت روشـنایی) تـا فرا بنفش ( با خاصیت شیمیایی) گسترش دارد.

یا امواج و انرژی‌هایی که به دلیل دیده نشدن و ظـاهر نشـدن بـر روي سیستم‌های پیشرفته فناوری فعلی هنوز ناشناخته مانـده اسـت و البته انتشار همه آنها نیاز به محیط مادی ندارد و در هـر جـنس از محیط مادی و خلأ تا عرش اعلا قابل نفوذ است. ما در این مقاله به دنبال آن هستیم که احتمال باقی مانـدن آثـار اعمال و افکار انسان را تا زمان‌های بسیار طولانی در فضای لایتناهی بررسی کنیم. بنابراین اگر احتمال دهیم و براي اثبات این ادعا تلاش کنیم کـه اعمال و افکار انسان به امواجی مانند نور تبدیل می‌شوند؛ چون ایـن امواج از جنس انرژی هستند و انرژی هیچگاه (حداقل میلیون‌ها یـا میلیاردها سال) از بین نمی‌روند؛ تا حـدود زیـادی موفـق شده‌ایم. قانون بقای انرژی می‌گوید: انرژی به‌خودی‌خود به وجود نمی‌آید؛ هیچگاه از بـین نمی‌رود؛ بلکه از جسمی به جسم دیگر منتقل می‌شود و یـا از نـوعی بـه نـوع دیگر تبدیل می‌گردد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۷۶۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان