دانلود و خرید کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن فاطمه رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن اثر فاطمه رحمتی

کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن

نویسنده:فاطمه رحمتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن

کتاب «دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن» نوشتۀ فاطمه رحمتی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب، آموزش و یادگیری مهارت‌های خواندن و نوشتن در قالب‌ها و روش‌های تاثیرگذار است.

درباره کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن

کتاب‌خواندن حافظه و تمرکز را تقویت می‌کند و همچنین باعث کاهش استرس می‌شود. مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف مانند فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود؛ اما بسیاری از افراد از تأثیر این امر مهم آگاهی ندارند. کتاب به‌طورکلی منبع باارزشی از اطلاعات فنی بوده و مطالعۀ آن دانش و اطلاعات را افزایش می‌دهد.

خواندن و مطالعه کمک می‌کند تا افراد تخیل فعال‌تری داشته باشند و این تخیل موجب سطح بالاتری از خلاقیت در جامعه می‌شود. همچنین داشتن یک کتاب به افراد کمک می‌کند که آنچه در ذهنشان می‌گذرد را به روش‌های متفاوت و درستی بیان بکنند. نوشتن نیز در کنار مطالعه‌کردن، حس خوبی به زندگی می‌دهد و هرروزه تبدیل به یک روز لذت‌بخش و متفاوت می‌شود. فاطمه رحمتی از طریق کتاب دوقلوهای افسانه‌ای خواندن و نوشتن، افراد را به نوشتن و مطالعه‌کردن دعوت کند.

فاطمه رحمتی در کتاب دوقلوهای افسانه‌ای خواندن و نوشتن، ابتدا اهمیت مطالعه در زندگی انسان را بیان می‌کند، سپس فعالیت خواندن و نوشتن را از نگاه بزرگان بررسی می‌کند. او تلاش کرده است تا هرکدام از فواید کتاب‌خواندن مانند؛ هدفمندي و غلبه بر مشکلات، افزایش دایرۀ لغات، توانایی سخنوری، پیداکردن مسیرهاي درست در زندگی، افزایش علم و آگاهی و همچنین فایده‌های دیگر را جداگانه به‌تفصیل توضیح دهد. فاطمه رحمتی همچنین روش‌های عادت‌کردن به مطالعه و تکنیک‌هایی برای بهبود مهارت نوشتن را به خوانندگان آموزش می‌دهد. 

خواندن کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خواندن و نوشتن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دوقلوهای افسانه ای خواندن و نوشتن

«هنوز هم افراد زیادی هستند که درک درستی از اهمیت و تأثیر کتاب‌خوانی بر روي جامعه ندارند یا تفکرات غلطی دراین‌خصوص دارند. از طرفی فصل تابستان فرصت مناسبی برای خواندن کتاب‌های غیردرسی است. نتایج یک تحقیقات در آمریکا نشان داد: «افرادی که سی دقیقه در روز مطالعه می‌کنند دو سال بیشتر از افرادی که عادت به مطالعه ندارند عمر خواهند کرد؛ چراکه استرس کمتر و آرامش بیشتري دارند و در کل سالم‌تر هستند» مطالعه در زندگی همهٔ انسان‌ها نقش بخصوصی دارد و هر شخصی که مطالعهٔ زیادي در زمینه‌های متفاوت، کسب‌وکار و زندگی خودش داشته باشد، در آینده بهتر می‌تواند موفق‌تر از دیگران زندگی کند. اگر ما انسان‌ها بخواهیم یک زندگی متفاوت و لذت‌بخش را تجربه کنیم باید هر روز به مطالعه‌کردن بپردازیم؛ زیرا مطالعه‌کردن حس و حال خوبی را به هرکسی می‌بخشد.»

bookman
۱۴۰۳/۰۴/۱۹

کتاب عالی و خوش خوان است. من که از خواندن کتاب لذت بردم. ولی به عنوان کتابخوان جستجوگر از مؤلف انتظار داشتم،علاوه بر موضوع نویسندگی، از خلاصه نویسی و یادداشت برداری حرفه ایی هم مطالبی را ذکر کند. که متأسفانه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱۰۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان