دانلود و خرید کتاب چگونه به نسل تازه ای از علم آموزان، انگیزه و اشتیاق دهیم اینیسا رامیرز ترجمه مهدی مبصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه به نسل تازه ای از علم آموزان، انگیزه و اشتیاق دهیم اثر اینیسا رامیرز

کتاب چگونه به نسل تازه ای از علم آموزان، انگیزه و اشتیاق دهیم

معرفی کتاب چگونه به نسل تازه ای از علم آموزان، انگیزه و اشتیاق دهیم

«نجات علم» نوشته آینیسا رامیرز(-۱۹۶۹) استاد مکانیک دانشگاه یل است. این کتاب به این پرسش می‌پردازد که چگونه به نسل تازه‌ای از علم‌آموزان، انگیزه و اشتیاق دهیم؟

قرن بیست‌ویکم یادگیرنده‌های جدیدی را می‌طلبد، نه هم‌چون دانش‌آموزی که به‌آسانی و تنها با تکرار طوطی‌وار، مطلبی را به شکل سطحی می‌آموخت، بلکه دانش‌آموزی که می‌تواند افق فکری خود را بازتر کند و مسایل را با خلاقیت و هوشمندی حل کند. خواندن، نوشتن و حساب کردن به عنوان مهارت‌های مرسوم آموزشی باید جای خود را به خلاقیت، کنجکاوی، تفکر انتقادی، توانایی حل مسأله و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی برای برطرف کردن مسأله‌های پیچیده‌ی فردا بدهند.

نیاز دانش‌آموزان تنها به سوال‌هایی با پاسخ‌های قطعی محدود نمی‌شود. آن‌ها باید پیشروی در مسیر آموختن دانش را بیاموزند و کنترل مسیر علم‌آموزی را با کنجکاوی و مطرح کردن سوالات و چراهای بسیار تا رسیدن به پاسخ در دست گیرند. دانش‌آموزان باید به یادگیری از مسیرهای مختلف و بازی با مفاهیم خوبگیرند و به این درک دست یابند که چگونه از چراهای خود برای رسیدن به دانش استفاده کنند. این رویه مهم‌تر از کسب خود دانش است و به همین دلیل باید از حفظ کردن مطالب دوری کنیم و به درک دانش از طریق راه‌های مختلف بازگردیم. این یکی از مهم‌ترین مهارت‌های قرن بیست و یکم است.

این کتاب تلاش می‌کند تا با معرفی مفاهیمی و بیان نکاتی امکان ایجاد روشی نو برای علم‌آموزی نسل جدید را مطرح کند و تلاش می‌کند راهکاری برای بهبود درک عمومی از علم، درباره‌ی اهمیت تحصیل مهندسی، ریاضی، فناوری و علم یا «مرفع» ارائه کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
گفته‌ی پابلو پیکاسو، کودکان همگی هنرمند به دنیا می‌آیند و نکته‌ی مهم این است که به عنوان یک بزرگسال، هنرمند باقی بمانند. من به این جمله اضافه می‌کنم: همه‌ی کودکان یک دانشمند را درون خود دارند و ما نیازمندیم کودکان را با دانشمند درونی‌شان در تماس نگهداریم و راه انجام این کار را پیشرفت روزافزون آموزش علم، فناوری، مهندسی و ریاضی می‌دانم
کاربر ۷۰۳۱۰۴

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان