دانلود و خرید کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن کیلی سالیوان ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن اثر کیلی سالیوان

کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن

معرفی کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن

کتاب الکترونیکی راهکارهای ساده شاد زیستن نوشتۀ کیلی سالیوان و میلاد شیروانی است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن، راهنمایی برای بهتر زندگی کردن و حس شادی بیشتر در زندگی است.

درباره کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن

دنیای ماشینی امروز اگر راحتی و رفاه را برای بشر به ارمغان آورده به دنبال آن افسردگی و نگرانی‌های زیادی نیز آویزه زندگی بشر نموده است. چنانچه بخواهیم تغییری در اهداف و رفتارهای خود نداشته باشیم سریع‌تر از آنچه که فکر بکنیم شادابی و لطافت خویش را ازدست‌داده و فرسوده می‌شویم.مشکلات و اتفاقاتی که ممکن است به شادی درونی انسان لطمه بزند، در زندگی هر فردی وجود دارد و ممکن است هر چند روز یک‌بار يکی از آن‌ها را تجربه کند؛ اما مسئله مهم اين است که چگونه بتوانيم با عادت‌هایی ساده و راهکارهايی معمولی اين شادی درونی را حفظ کنيم و در زندگی شخصی خود حس خشنودی و رضايت را تجربه کنيم. کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن باهدف روشن‌کردن ذهنیت شما نسبت به دنبال‌کردن راه‌حل‌های طبیعی برای حل این‌گونه مشکلات خاص و رسیدن به زندگی شادتر گردآوری‌شده است. 

خواندن کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی فردی مناسب است.

بخشی از کتاب راهکارهای ساده شاد زیستن

«افسردگی چیست؟ با یک تعریف ساده، افسردگی یعنی احساس غم و ناراحتی و تقریباً همه ما می‌توانیم افسرده شویم و حداقل این احساس را در طول عمران تجربه کردهایم؛ زیرا باتوجه‌به مبارزات و مشکلات مختلفی که در زندگی با آنها مواجه هستیم، غم و اندوه حالتی روحی و طبیعی می‌تواند باشد و در این مواقع اکثر مردم از واژه افسردگی استفاده می‌کنند. درصورتی‌که افسردگی می‌تواند بسیار خطرناک‌تر آن باشد. تعدادي تعریف و ویژگی براي شناسایی افسردگی وجود دارند و برخی می‌گویند افرادي که به این بیماري مواجه می‌شوند در یک سیاه‌چاله عذاب‌آور گرفتار خواهند شد و بسیار غمگین به زندگی ادامه می‌دهند؛ اما بعضی از افراد می‌گویند آدم‌های افسرده قطعاً نباید غمگین باشند، بلکه تنها احساس خالی بودن، بی‌روح بودن و حالاتی مانند خشم و عصبانیت را تجربه خواهند کرد. بااین‌حال افسردگی تفاوت بسیار زیادي می‌تواند با ناراحتی‌هایی داشته باشد که به‌صورت روزانه با آنها درگیر هستید. افسردگی درواقع در زندگی شما غوطه‌ور خواهند شد و توانایی شما را از انجام کار، تحصیل، خوردن، داشتن سرگرمی صلب خواهد کرد و با یک احساس ناراحتی شدید و بی‌ارزش بودن و ناامیدی مواجه خواهید شد. در این شرایط بسیار لازم است که از علائم و نشانه‌های آن مطلع باشید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان