دانلود و خرید کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق کیلی سالیوان ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق اثر کیلی سالیوان

کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق

معرفی کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق

کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق به‌قلم کیلی سالیوان و میلاد شیروانی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به معرفی هوش هیجانی و راه‌های تقویت آن می‌پردازد.

درباره کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق

ضرورت قدرت و قوت مهارت‌های ارتباط اجتماعی بر کسی پوشیده نیست اما تمامی افراد از توانایی بالایی برای ساخت و مدیریت روابط اجتماعی اثربخش و سازنده برخودار نیستند و لازم است تا این مهارت‌ها را با تقویت هوش هیجانی، تکامل و بهبود بخشند. این کتاب کوششی است در ۷ فصل برای شناساندن هوش هیجانی و راهکارهای توسعه و تقویت آن.

خواندن کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افراد علاقه‌مند به مباحث توسعهٔ فردی و نیز کسانی که بهبود و ارتقای مهارت‌های ارتباطی این کتاب میندیشند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب قدرت هوش هیجانی (EQ) در جذب افراد و داشتن ارتباطات موفق

«معنای واقعی هوش هیجانی چیست؟

ممکن است که در ابتدای کار سوالات اینچنینی ذهن شما را مشغول کند. درحال‌حاضر زیاد مطمئن نیستم که هوش هیجانی و احساسی می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی‌ام بگذارد یا خبر؟

تا‌آنجایی‌که اطلاع دارم داشتن هوش همیشه می‌تواند در زندگی مؤثر باشد اما آیا هوش هیجانی و احساسی نیز می‌تواند همانند آن مفید باشد؟ برای تعریف هوش هیجانی می‌توانیم به تعابیر توانایی شناسایی و مدیریت استرس‌ها، توانایی ارتباط برقرار کردن و همدردی با دیگران، غلبه بر چالش‌ها و خنثی کردن آن‌ها مراجعه نمود. پس هوش هیجانی و احساسی واقعاً معانی بسیار زیادی دارد اما صبر کنید شاید این توضیحات برایتان مقداری گیج‌کننده باشد. اگر آن را به چهار بخش اصلی تقسیم کنیم می‌توانیم بهتر در این مسیر موفق باشیم و هوش احساسی و هیجانی را کامل تر درک کنیم.

مشخصهٔ ۱: خودآگاهی

شما توانایی شناسایی احساساتتان را دارید اینکه چگونه بر اندیشه و رفتارتان تأثیر می‌گذارد. شما قادر به کشف نقاط قوت و ضعف خود هستید و همیشه می‌توانید اعتمادبه‌نفستان را تشخیص دهید. قادر هستید که به احساستان ارزش بدهید و در این مسیر به آگاهی کامل برسید.

مشخصهٔ ۲: مدیریت شخصی

شما توانایی کنترل احساسات و رفتارهای لحظه‌ای را دارید و می‌توانید این احساسات را به سمت مسیر درست مدیریت کنید. ابتکار عمل در دستان شماست و باید در این مسیر از تعهدات پیروی کنید و بتوانید خودتان را با محیط اطراف سازگار کنید. در این مسیر باید خودتان را به‌درستی مدیریت کنید که اجازه ندهید بیش‌ازحد به مسائل دیگر مشغول شوید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان