دانلود و خرید کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب) رابرت ساتن ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب) اثر رابرت ساتن

کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب)

کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ رابرت ساتن و هاگی راو و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. نشر شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ راهکارهایی برای پیشرفت سازمان‌ها.

درباره کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب)

کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب) [Scaling Up Excellence] گفته است که در بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها، افراد و گروه‌ها یا بخش‌هایی ممتاز وجود دارند که اعضای آن بالاترین عملکرد را دارند و به عالی‌ترین نتایج دست پیدا می‌کنند. چالشی که در این مورد برای رهبران و مدیران این سازمان‌ها به وجود می‌آید این است که چگونه می‌توان طرز تفکر و شیوهٔ عملکرد این گروه‌ها را با هدف افزایش بهره‌وری و کارایی در کل سازمان، پخش و پیاده‌سازی کرد. پاسخ این پرسش اساسی را می‌توان در خلاصه‌کتاب «پیمایش تعالی» یافت؛ اثری که جزو محبوب و پرفروش‌ترین کتاب‌ها در وال استریت ژورنال و فایننشال تایمز بوده است. این کتاب نتیجهٔ تلاش هفت‌ساله و شناخته‌شده‌ترین اثر رابرت ساتن و هاگی راو است. این دو نویسنده با مصاحبه با رهبران کسب‌وکارهای مطرح دنیا و تحقیقات گسترده، چگونگی ایجاد و ترویج و تثبیت یک طرز تفکر صحیح را مشخص کردند؛ همچنین اصولی بنیادینی را که به رشد یک سازمان کمک می‌کند و عوامل و عقایدی را که باعث عدم پیشرفت آن می‌شود، به‌سادگی توضیح داده‌اند.

خواندن کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب پیشرفت سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیمایش تعالی (خلاصه کتاب)

«به آینده سفر کنید!

تنها یک تکهٔ دیگر از پازل رویکرد موفق پیمایش باقی‌مانده است تا مسیر پیمایش کامل شود. خودتان را در آینده قرار دهید و تصور کنید که امور مربوط به پیمایش‌تان تماماً انجام‌شده‌اند. متخصصین به این تکنیک پیش‌نویس پروژه می‌گویند.

برای تمرین این تکنیک، تیم‌تان را به دو گروه تقسیم کنید. به یکی از گروه‌ها بگویید که برنامه‌ها و کارهای شرکت درزمینهٔ رسیدن به تعالی به موفقیتی بی‌نظیر رسیده است و به گروه دیگر بگویید که نتیجه به افتضاحی بزرگ تبدیل‌شده است.

بعد، هر دو گروه روایت‌شان دربارهٔ شرایطی که باعث شد تا آن اتفاق بیفتد را بازگو می‌کنند. در این زمان باید تمام دلایل مربوط به موفقیت یا شکست را شناسایی کنید. بعلاوه رویکرد متوجه نقاط ضعف و قوت برنامه‌های خود برای رشد شرکت می‌شوید.

برای مثال، یک بیمارستان را تصور کنید. دو گروه تشکیل می‌دهیم و گروه اول می‌گوییم تصور کنند برنامه‌ها موفق شده است.

یکی از افراد ممکن است تصور کند و بگوید: برنامه‌های در راستای پیمایش با موفقیت مواجه بوده است و ما تمام حواس و تمرکزمان را بر روی سیستم بیمارمحور گذاشته‌ایم.

از طرفی شخصی در گروه دوم که شکست را تصور می‌کند ممکن است بگوید: برنامه‌های پیمایشی شکست خورده است زیرا ما قیمت‌ها را بیش از حد بالا برده‌ایم. به‌سرعت دستاوردهای این تکنیک را خواهید دید.

این روش کمک می‌کند تا شما با موانع ممکن آشنا شوید و دیدگاه‌های خوش‌بینانه و بدبینانه در مسیر رشد شرکت را بازبینی کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۲۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان