دانلود و خرید کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED آکاش کاریا ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED اثر آکاش کاریا

کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED

معرفی کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED

کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED به‌قلم آکاش کاریا با ترجمهٔ میلاد شیروانی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب، راهنمایی برای ارائهٔ سخنرانی‌هایی جذاب و درگیرکننده به سبک سخنرانی‌های تد است. 

درباره کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED

سخنرانی‌های تد، مجموعه‌سخنرانی‌هایی در سراسر جهان است که با هدف گسترش و بیان ایده‌های جدید با موضوعات مختلف علمی، هنری، اجتماعی و... پایه‌گذاری شده است. ازآن‌جاکه این سخنرانی‌ها در سراسر جهان محبوب و شناخته‌شده و سخنرانان آن، از بهترین‌های حوزهٔ کاری خود هستند می‌توانند الگوهای مناسبی برای آموزش شیوه‌ای اثرگذار و جذاب برای سخنرانی باشند. کتاب پیش رو با هدف آموزش همین روش‌ها تألیف شده و راهنمایی برای ارائهٔ یک سخنرانی گیرا و اثرگذار است.

خواندن کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تقویت مهارت‌های جدید ازجمله فن بیان و نیز کسانی که به اقتضای شغل باید در مقابل جمعیت سخنرانی کنند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب تکنیک های سخنرانی و فن بیان به سبک TED  

«خب چه تکنیکی است که باعث می‌شود کنفرانس‌های تد تا این اندازه الهام‌بخش باشند؟

اسرار و رازهای ارائهٔ یک سخنرانی قدرتمند در چیست؟ و از همه مهم‌تر چگونه می‌توانید از این اسرار استفاده کنید تا سخنرانی و ارائه‌های خودتان را قوی‌تر، پویاتر و جذاب‌تر نشان دهید؟ من برای پاسخ دادن به این سؤالات بیش از ۲۰۰ کنفرانس تد را مشاهده نمودم و هر کدام از آن‌ها را از نظر ساختار پیام و نحوهٔ انتقال مطلب بررسی و آنالیز کردم. خب چه مطلبی از آن‌ها دریافت کردم؟ عنصر جادویی که کنفرانس‌های تد را جذاب می‌کند چیست؟ چه چیزی است که کنفرانس‌های تد را تا این اندازه الهام‌بخش می‌کند آیا جواب این سؤالات با اغلب کنفرانس‌های تد مرتبط می‌باشد؟ توانستم بعد از مطالعهٔ ۲۰۰ مورد کنفرانس موضوع جالبی را کشف کنم که در میان تمام گفت‌وگوهای تد مشترک بود و آن هم این بود که تمامی آن‌ها حاوی یک داستان بودند. اساساً بهترین سخنرانانی که بر روی استیج تد قرار گرفته بودند همگی از هنر داستان‌گویی استفاده کرده‌اند. آن‌ها دقت بسیاری به نحوهٔ داستان‌گویی خود می‌کردند که به‌گونه‌ای آن را مطرح نمایند که در خلال صحبت‌هایشان به هیچ عنوان آخر داستان را مشخص نکنند و به‌طور مداوم شنیدن داستانشان را برای شنونده تا پایان جذاب باقی بگذارند. این مورد تنها یکی از مزایای هنر داستان گویی است. اجزای جذب‌کننده مخاطب برای داستان‌گویی می‌تواند به شما اجازه دهد که پیام خودتان را به مخاطبتان برسانید بدون اینکه نصیحت یا پند و موعظه‌ای به آن‌ها داشته باشید و حتی باعث می‌شود که پیام کلی خودتان را خیلی راحت‌تر انتقال دهید. در این کتاب و با یک سری راهنمایی‌های کوتاه خواهید آموخت که چگونه می‌توانید از هنر داستان‌گویی در صحبت‌هایتان استفاده کنید تا سخنرانی‌های جذاب و الهام‌بخشی داشته باشید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان