دانلود و خرید کتاب اختلال در کودکان محدثه علی پور بادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال در کودکان اثر محدثه علی پور بادی

کتاب اختلال در کودکان

معرفی کتاب اختلال در کودکان

کتاب اختلال در کودکان نوشتهٔ محدثه علی پور بادی است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره اختلال در کودکان

کتاب اختلال در کودکان شامل مباحثی نظیر «اختلال روانی چیست»، «تاریخچه برخورد با اختلالات روانی»، «انواع اختلالات روانی»، «علت به وجود آمدن اختلال روانی»، «اختلالات روانی در کودکان»، «میزان شیوع بیش فعالی»، «تعاریف اختلالات یادگیری»، «افراد مبتلا به اختلال یادگیری»، «ریشه‌های اختلال یادگیری»، «انواع اختلالات خواندن»، «علل اختلال خواندن»، «عوامل موثر در بروز اختلالات یادگیری»، «تشخیص اختلالات یادگیری»، «مراحل درمان مشکلات یادگیری»، است.

دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب اختلال در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختلال در کودکان

«اختلال‌های روانی به گروهی از بیماری‌ها گفته می‌شود که با تاثیر بر تفکر و رفتار باعث ایجاد ناراحتی برای فرد مبتلا یا ایجاد ناتوانی در وی می‌شوند. علت بیماری‌های روانی به خوبی شناخته نشده است ولی آنچه مسلم است این است که عوامل ژنتیک، استرس‌های مختلف و نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز آنها موثر است. افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنیا از جمله این اختلالات هستند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۷۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان