دانلود و خرید کتاب جادوگران بازار نوین جک دی. شواگر ترجمه محمدرضا شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوگران بازار نوین اثر جک دی. شواگر

کتاب جادوگران بازار نوین

معرفی کتاب جادوگران بازار نوین

کتاب «جادوگران بازار نوین» نوشتۀ جک دی. شواگر و ترجمۀ محمدرضا شیروانی است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب گفتگو با معامله‌گران برتر آمریکا را در برمی‌گیرد و استراتژی‌های مالی موفق را می‌آموزد.

درباره کتاب جادوگران بازار نوین

جک دی. شواگر در این کتاب و کتاب قبلی‌اش جادوگران بازار، با بهترین و موفق‌ترین معامله‌گران دنیا مصاحبه کرده است. او در هنگام مصاحبه با آن‌ها به این نتیجه می‌رسد که پیروزی در بازارهای مالی وابسته به مهارت و انضباط است، نه به شانس. میزان و پایداری رکوردهای پیروزی که توسط بسیاری از افراد مصاحبه شده جمع‌آوری شده‌اند، مسئلۀ شانس را به چالش می‌کشد. مباحث کتاب جادوگران بازار نوین ضمن حفظ ایده‌های اصلی، پیچیده نیست و برای خوانندگان عمومی قابل‌فهم است و برای بعضی از قسمت‌ها توضیحات بیشتری ارائه شده است تا تمام خوانندگان مطالب را درک کنند؛ بنابراین این کتاب منبع خوب و مفیدی است؛ زیرا عواملی که موفقيت در بازارهای مالی را تعيين می‌کنند، قابل‌اعمال در تمام زمینه‌ها و هر هدف معنادار دیگری هستند.

مخاطبان کتاب جادوگران بازار نوین ۲ گروه هستند؛ نخست حرفه‌ایهایی که شغلشان در بازارهای مالی است و یا دانشجویانی که علاقهمند به بازارهای مالی هستند، و دستۀ دوم خوانندگان عمومی که به بازارها ی مالی علاقهمند هستند و دوست دارند در مورد افرا دی که در ا ین زمینه موفق شدهاند، بیشتر بدانند.

کتاب جادوگران بازار نوین در ۸ بخش تنظیم شده است. «بخش اول: چشم انداز معاملات»، «بخش دوم: بزرگ‌ترین بازار جهان»، «بخشسوم: آینده، بازار چندگانه»، «بخش چهارم: مدیران صندوق سرمایه‌گذاری و زمان‌بندان»، «بخش پنجم: بازیکنان چند بازاری»، «بخش ششم: ماشین های پول‌ساز»، «بخش هفتم: روان‌شناسی معامله» و «بخش هشتم: طنین آخرین زنگ»

خواندن کتاب جادوگران بازار نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان اقتصادی و علاقه مندان به کتاب‌های حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوگران بازار نوین

«معاملات صدام حسین تجاوز به کویت بود. در ابتدا، دلایل محکم و بنیادی برای این معاملات وجود داشت. البته دلایل اسلام گکامپیوتر بعدها مطرح شد، اما صدام حسین می‌خواست دیگران دلیل این حمله را دینی بدانند. با تجاوز به کویت، صدام حسین می‌توانست با حذف کشوری که به طور مداوم سهمیه OPEC خود را بیشتر از سقف مقرر تعیین شده نفت تولید می‌کرد، قیمت نفت را به نفع عراق بالا ببرد و با ایجاد آشوب در بازارهای جهانی نفت، به نفع خود عمل کند. او همچنین شانس خوبی برای الحاق بخشی یا تمام میادین نفتی کویت و دسترسی مستقیم به خلیج‌فارس را داشت و در نهایت، تجاوز فرصتی شگفت‌انگیز برای صدام حسین فراهم کرد تا جاه‌طلبی‌های خود را افزایش دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان