دانلود و خرید کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP علیرضا عربشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP اثر علیرضا عربشاهی

کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP

کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP نوشتهٔ علیرضا عربشاهی و پیمان همامی است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP

کتاب درسی مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP با هدف ارتقای دانش فنی و علمی، یک راهنمای طبقه‌بندی شده است که مهندسان را در مسیر طراحی و به‌سازی سازه‌های بتنی با FRP همراهی می‌کند. این راهنما به همراه مثال‌های متعدد برای طرح به‌سازی سازه‌های بتنی تدوین شده است. 

درباره انتشارات دانشگاه خوارزمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ عمران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مقاوم سازی سازه های بتن مسلح با FRP

«شناخت کامل و کاربرد دقیق مفاهیم مرمت، مقاوم‌سازی و به‌سازی برای تشریح مقاصد طراحی و اصلاح و مداخله در سازه‌ها بسیار ضروی است. با مرور سریع این مفاهیم، اهداف کتاب حاضر نیز به نحو بهتری بیان می شوند و می‌توان انتظار داشت که خواننده از محتوای این کتاب بیشتر و بهتر بهره‌مند شود. به طور اجمالی میتوان هدف اصلی از مرمت سازه را بازگرداندن سازه به حالت اولیه آن بیان کرد. کاربرد این مفهوم برای مداخلات سازهای و معماری بناهای تاریخی بسیار رایج است. پس، انتظار از مرمت آن است که مقاومت، سختی، دوام و سایر مشخصات سازه به حالت اولیه بازگشته و همان انتظاری که روز نخست از سازه وجود داشته را بتواند برآورده نماید. در حالیکه منظور از مقاوم‌سازی یک سازه یا یک عضو سازهای بالا بردن مقاومت آن سازه و یا آن عضو برای تحمل نیروهای خارجی و تلاش‌های داخلی است و به طور خاص، مقاومت آن افزایش داده می‌شود. مقدار افزایش مقاومت می‌تواند به سایر اهداف کاربردی بستگی داشته باشد و تصمیم‌گیری در مورد آن در نخستین گام مقاوم‌سازی باید انجام شود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان