دانلود و خرید کتاب شتاب دهنده های استارت آپ ریچارد بوسولوا ترجمه محمدحسین مجلس آرا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شتاب دهنده های استارت آپ اثر ریچارد بوسولوا

کتاب شتاب دهنده های استارت آپ

معرفی کتاب شتاب دهنده های استارت آپ

کتاب شتاب دهنده های استارت آپ نوشتهٔ ریچارد بوسولوا و نیومی برتیسل و استیو دان و ترجمهٔ محمدحسین مجلس آرا و بهزاد حیدری است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شتاب دهنده های استارت آپ

کتاب درسی شتاب دهنده های استارت آپ نمونه کامل و جـامعی از نحوهٔ ایجاد، پـذیرش، اصـول عمـل و برنامـه‌های شتاب‌دهنده‌هاست که به‌صورت مطالب کاملاً علمی و مبتنی بر تجربیات بنیانگذاران شتاب‌دهنده‌های مطرح

بین‌المللی چون واي کامبینـِیتور، تک استار و ۵۰۰ استارت‌آپ را بیان می‌کند. 

درباره انتشارات دانشگاه خورازمی

ادارهٔ انتشارات دانشگاه خوارزمی، زيرمجموعهٔ معاونت پژوهش و فناوری است و بر دو بخش کتاب‌ها و نشریات نظارت دارد. این اداره با هدف گسترش و تسهيل چاپ آثار ارزشمند اساتيد و پژوهشگران، در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و هنر و معماری تأسيس شده است و بر فعالیت نشریات علمی دانشگاه که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در زمينه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پايه و علوم زیستی منتشر شده، نظارت دارد.

خواندن کتاب شتاب دهنده های استارت آپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب درسی را به دانشجویان رشتهٔ اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شتاب دهنده های استارت آپ

«استارت‌آپ‌ها معمولاً برای یک دوره زمانی ثابت و به‌عنوان بخشی از تیم تخصصی شرکت‌های نوپا، وارد شتاب‌دهنده‌ها می‌شوند. تجربـه یـک شـتاب‌دهنده، فرآینـدی از آمـوزش تخصصـی، سـریع و همه‌جانبه‌ای است که باهدف تسریع چرخه زندگی شرکت‌های نوآور جوان، ارزش سـال‌ها یـادگیری بـا انجام کار را در چند ماه فشرده می‌کند. شتاب‌دهنده‌ها با توجـه بـه فراهم‌سـازی و شبکه‌سـازی فضـای تأمین مالی ویژه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نوپا، تأثیر مثبتی بر اکوسیستم‌های کارآفرینی منطقه‌ای و ملی دارند. بـه‌طور خلاصـه، شـتاب‌دهنده‌ها می‌تواننـد تـأثیر مثبتـی بـر عملکـرد استارت‌آپ‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنند، حتی در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاران کلیدی در مراحل اولیه داشته باشند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان