دانلود و خرید کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا) مارک بافت ترجمه ابراهیم جمشیدی گوهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا) اثر مارک بافت

کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)

نویسنده:مارک بافت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)

کتاب الکترونیکی متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا) نوشتۀ مارک بافت و ترجمۀ ابراهیم جمشیدی گوهری است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)، راهنمای خوبی برای آشنایی با نحوۀ سرمایه‌گذاری در فضای دیجیتال است.

درباره کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)

متاورس یکی از جذاب‌ترین موضوعات روز کسب‌وکار است که به‌زودی جای خود را در فعالیت‌های حقیقی و حقوقی کارآفرینان باز خواهد کرد. مفهومی که همچنان جدید و نسبتاً ناشناخته است و نیاز به کسب دانش در آن ضروری به نظر می‌رسد. متاورس یک فضاي دیجیتال مبتنی بر داده‌های ابری است که با ترکیب مکان‌های مجازی پایدار فیزیکی و واقعیت‌های سه‌بعدی AR که فراتر از دنیای واقعی قرارگرفتن‌اند، ساخته‌شده است. از آنجا که متاورس دنیای مجازی، دنیای آنلاین و همۀ لایه‌های فضای سه‌بعدی را که دنیای فیزیکی را تقویت می‌کنند، در برمی‌گیرد، آن را می‌توان مجموعه‌ای از تمام جهان‌های مجازی و لایه‌های سه‌بعدی به‌صورت دیجیتالی در نظر گرفت. کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)، به معرفی این فضا و آشنایی با نحوۀ استفاده و سرمایه‌گذاری در آن می‌پردازد.

خواندن کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به ازرهای دیجیتال مناسب است.

بخشی از کتاب متاورس (اینترنت سه بعدی و فرا دنیا)

هیچ آغاز و پایانی براي گذشته و آینده وجود ندارد. در عوض، ما می‌توانیم ببینیم که چگونه توسعۀ امروز و روندهاي آینده بر اساس اکتشافات قبلی در زمان‌های معین ساخته می‌شوند. گام‌های تاریخی که در اینجا شرح خواهم داد، در ساخت و پیشرفت آیندة متاورس بسیار مهم بودند، خواه ما در آن زمان متوجه آن شده باشیم یا خیر؛ بنابراین، بیایید به 40 سال گذشته نگاه کنیم تا دیدگاه جدیدي در مورد تکامل متاورس به دست آوریم. به‌عنوان نقطۀ شروع، سال 1991 را انتخاب کردم، سالی که اینترنت راه‌اندازی شد. بااین‌حال، ممکن است یک جدول زمانی ایجاد کنیم که پیشرفت حیاتی لازم را ایجاد کند. چرا این رویدادها براي ظهور متاورس ضروري تلقی می‌شوند؟ در درون آن دنیاي موازي (یک فرا جهان که بسیاري آن را امن‌تر و دموکراتیک‌تر از جهان ما می‌دانند) هر شخص عنصري از ساختار، قابلیت و واقعیت را به فضاي دیجیتال اضافه می‌کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان