دانلود و خرید کتاب عدد چیست بهزاد الهامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عدد چیست اثر بهزاد الهامی

کتاب عدد چیست

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عدد چیست

کتاب عدد چیست نوشتهٔ بهزاد الهامی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب عدد چیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عدد چیست

«نفس عمیق...

نفس عمیق...

نفس عمیق...

صبر کن! اینجوری که میگی، فایده نداره. مخاطب فقط می‌خونه؛ انجام که نمیده.

راست میگی. بذار یه طور دیگه بگم...

لطفاً نفس عمیق بکشید.

اینم بدرد نمی‌خوره. حتی از قبلی هم بدتر شد. کو سلامِت؟

اوهوم. واستا...

سلام. خوبین؟

امیدوارم همیشه در آرامش باشین و سلامت. میگم.. موقع خوندن این کتاب و هر کتاب دیگه و خلاصه هر زمان دیگه، سعی کنین نفس عمیق بکشین. بیاین یه‌بار با هم امتحان کنیم.

نفس عمیق...

هر زمان؟ حتی تو آلودگی هوا یا...؟

نه دیگه.

خب همین؟ نمی‌خوای بگی چجوری؟

نکته خوبی بود. ببینین، هوای ورودی، باید به سه ناحیه: شکم، سینه (شش‌ها) و سر برسه. موقع نفس کشیدن، جوری هوا رو میدیم داخل که انگار هوا می‌خواد به اعماق وجودمون برسه. طی این کار، اول عمیق‌ترین جایی که می‌تونه هوا رو نگه‌ داره پر میشه، یعنی شکم. شکم به اندازه ظرفیتش که پر شد و جلو اومد، نوبت ناحیه بعدیه که هوا بهش برسه، یعنی سینه. بعد از سینه در نهایت هوا به سر میرسه و با روند برعکس، خارج میشه اما نه کاملاً. بهترین حالت برای این نوع تنفس، دراز کشیدن به پشته اما در حالت عادی هم، می‌تونیم نفس عمیق را انجام بدیم، به همین صورت که هوا وارد شکم، بعد قفسه سینه بشه و در بازدم خارج بشه.

حالا شد!)

نفس عمیق...

اگر همیشه نشد، حداقل روزی نیم ساعت یا حتی یه ربع، نفس عمیق رو تمرین کنین، مثلاً قبل از خوابیدن و بیدار شدن در رختخواب. موقع خوندن این کتاب هم، سعی کنین نفس عمیق بکشین؛ لطفاً...، خیلی خیلی مفیده. خیلی تخصصی در این زمینه ندارم ولی اثراتشو حس کردم، مثل تمرکز و دقت بیشتر، هماهنگی بین حرکات اعضاء بدن، انرژی بیشتر و آرامش درونی. برای اطلاعات بیشتر می‌تونیم به طب ایرانی مراجعه کنیم یا سراغ کسایی بریم که استاد تنفس هستن، مثل ویم هاف1. با یه جستجو ساده در اینترنت، می‌تونین با این فرد آشنا بشین و از تمریناتش استفاده کنین. اگرم اهل انیمه هستین، می‌تونین شیطان‌کش2 رو ببینین؛ هرچند این انیمه بیشتر اثرات تنفس رو نشون میده.

یه چیز دیگه هم بگم از نفس عمیق...

در تنفس معمولی، هوا به انتها شش‌ها کم میرسه یا اصلاً نمیرسه. با گذشت زمان قسمت‌های انتهایی شش‌ها ضعیف و در آخر حتی غیر فعال میشن. در این شرایط بخشی از ظرفیتِ دریافت اکسیژن کم میشه و اکسیژن کمتر یعنی قدرت کمتر و ضعف بیشتر. اما نفس عمیق همه شش رو درگیر میکنه. حتی میشه بیشتر از ظرفیت شش‌ها اکسیژن دریافت کرد یا نفس رو حبس کرد؛ چون مقدار قابل توجهی هوا در شکم هست و عملاً در این حالت با هوای داخل شکم هم نفس می‌کشیم. تفاوت دیگه‌ای که وجود داره اینه که با تنفس شکمی یا دیافراگمی، زمان تنفس طولانی‌تر میشه، پس تعداد دم ‌و بازدممون کمتر میشه و شش‌ها دیرتر فرسوده میشن چون کمتر کار میکنن.

حالا خوب شد؟

من که راضیم. باید ببینیم نظر مخاطب چیه...

به نظرم بعضی وقتا هم یادآوری کن.

منم موافقم. باشه. تا بعد.

ابتدا کمی مقدمه‌چینی کنیم و سپس برویم سراغ داستان عدد چیست...

برخلاف نام این کتاب، فقط و فقط با اعداد سروکار نداریم».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۵۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان