دانلود و خرید کتاب رولان بارت فیلیپ تودی ترجمه ابراهیم اسکافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رولان بارت اثر فیلیپ تودی

کتاب رولان بارت

نویسنده:فیلیپ تودی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رولان بارت

کتاب رولان بارت نوشتهٔ فیلیپ تودی و ترجمهٔ ابراهیم اسکافی است. انتشارات شیرازه کتاب ما این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ «قدم اول» این انتشارات است.

درباره کتاب رولان بارت

فیلیپ تودی در کتاب رولان بارت زندگی و اندیشه‌های «رولان بارت»، متفکر فرانسوی را به زبانی ساده شرح داده است. رولان بارت در ۱۲ نوامبر ۱۹۱۵ در شربورگ - اکتوویل در نرماندی فرانسه به دنیا آمد. او نویسنده، فیلسوف، نظریه‌پرداز ادبی، منتقد فرهنگی و نشانه‌شناس مشهور فرانسوی بود. از مشهورترین و تأثیرگذارترین مؤلفه‌های آثار او می‌توان از «ساختارگرایی و پساساختارگرایی» و «تحلیل نشانه‌شناسانهٔ متون ادبی» و پدیده‌های فرهنگی‌» نام برد. در اواخر دههٔ ۱۹۶۰، رولان بارت مشهور شد. او به ایالات متحده و ژاپن سفر کرد و در دانشگاه جان هاپکینز سخنرانی کرد. در طول این مدت، او شناخته‌شده‌ترین اثر خود مقالهٔ «مرگ مؤلف» را نوشت. در ۲۵ فوریهٔ ۱۹۸۰ رولان بارت درحالی‌که در خیابان‌های پاریس برای رسیدن به خانه قدم می‌زد با یک ون خشکشویی تصادف کرد و در ۲۶ مارس بر اثر جراحات واردشده در قفسهٔ سینه‌اش از دنیا رفت.

خواندن کتاب رولان بارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامه و اندیشه‌های رولان بارت و دانشجویان مطالعات فرهنگی و زبان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۳۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان