دانلود و خرید کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ جولی اسمیت ترجمه فروغ دریابر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ اثر جولی اسمیت

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

نویسنده:جولی اسمیت
انتشارات:انتشارات آنان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ نوشتۀ جولی اسمیت با ترجمۀ فروغ دریابر در انتشارات آنان به چاپ رسیده است. این کتاب، همچون جعبه‌ابزاری مفید، راهنمایی برای بهبود و ارتقای سلامت روان شماست.

درباره کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

در کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ جولی اسمیت هرآنچه طی سال‌ها فعالیت در رشتۀ روانشناسی آموخته‌ به‌تفکیک با خواننده در میان گذاشته است. این کتاب دربرگیرندۀ مهم‌ترین موضوعاتی است که اسمیت خود تاکنون یاد گرفته‌، چیزهایی که به او و مراجعانش کمک کرده است به‌جای دست‌وپا زدن میان احساسات، راه درستی را پیش گیرند. او می‌گوید خواندن این کتاب تضمین نمی‌کند که شما باقی عمرتان با لبخند روی لب زندگی کنید؛ اما به شما یاد می‌دهد از کدام ابزار بهره بگیرید تا لبخندهایتان واقعی و از صمیم ‌قلب باشد. جولی اسمیت، با تکیه بر تجربه‌هایش مهارت‌هایی را با خواننده در میان می‌گذارد که برای عبور از فرازونشیب‌های زندگی نیاز دارد. توصیه‌های ساده اما تخصصی نویسنده و تکنیک‌های مقابله‌ای قدرتمندش کمک می‌کند که خواننده فارغ از مشکلات و مسائل زندگی، انعطاف‌پذیری خود را حفظ کند. مدیریت اضطراب، برخورد با انتقاد، مقابله با بدخلقی، ایجاد اعتمادبه‌نفس، یافتن انگیزه، پرورش حس خودارزشمندی، بخشش خود و موارد بسیاری از این دست کشمکش‌هایی هستند که بسیاری سال‌هاست با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

همۀ ما در طول زندگی روزهای بی‌حوصلگی، بدخلقی، ناراحتی و اضطراب را تجربه کرده‌ و می‌کنیم، هیچ‌کس از این قاعده مستثنا نیست. اما این تصور سال‌ها به ما القا شده که شادی معیار اصلی است و هرچیز خارج از چهارچوب آن، مشکل سلامت روان به‌شمار می‌رود. جولی اسمیت معتقد است انسان‌ها برای شاد بودن دائمی آفریده نشده‌اند. او می‌گوید ما به دنیا آمده‌ایم تا با چالش‌های حفظ بقا دست‌وپنجه نرم کنیم. اگر دائماً سعی کنیم به‌جای مواجهه با احساسات منفی از آن‌ها فرار کنیم، شاید در لحظه کمی احساس آرامش کنیم؛ اما در درازمدت آسیب جبران‌ناپذیری به سلامت روان ما وارد می‌شود. بر همین مبنا، این کتاب برخلاف کتاب‌های دیگر نمی‌خواهد صرفاً با مثبت‌اندیشی و اصلاح طرز فکر مشکلات خود را حل کنید، بلکه با گردآوری مجموعه‌ای ارزشمند از تمرینات کاربردی و انجام‌پذیر کمک می‌کند در حین چالش‌ها و تجربیات سخت زندگی‌ حرکت کنید، تغییر جهت دهید و دوباره سرپا شوید. کتاب چرا تا به حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ راهکارهای عملی مناسب و روش‌های اثبات‌شده‌‌‌ای را برای حل‌وفصل این مسائل ارائه می‌دهد. این کتاب، مرجعی عالی با راهکارهای عملی برای هرکسی است که به سلامت روان خود اهمیت می‌دهد و هر خواننده‌ای، حتی بدون پیش‌زمینه‌ای از روان‌شناسی، کاملاً می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

خواندن کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری، توسعۀ فردی و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان