دانلود و خرید کتاب ‌‫اضافه وزن سازمانی حشمت الله اسکندری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‌‫اضافه وزن سازمانی اثر حشمت الله اسکندری

کتاب ‌‫اضافه وزن سازمانی

معرفی کتاب ‌‫اضافه وزن سازمانی

کتاب اضافه وزن سازمانی نوشتهٔ حشمت الله اسکندری و حامد علی پور و اعظم اسکندری اصل است. انتشارات شمس دانش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب اضافه وزن سازمانی

کتاب اضافه وزن سازمانی به یک مسئله مهم در سازمان‌ها و سازمان‌های کاری می‌پردازد که به طور گسترده‌ای در سراسر جوامع صنعتی و تجاری دیده می‌شود. این مفهوم به افزایش وزن و چاقی کارکنان در محیط کار اشاره دارد و می‌تواند تأثیرات منفی بر روی سلامت و عملکرد کاری آنان داشته باشد. در این کتاب، مفاهیم مربوط به اضافه وزن سازمانی و نظریه‌های مرتبط با آن تبیین می‌گردد.

خواندن کتاب اضافه وزن سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اضافه وزن سازمانی

«هزینهٔ نیروی کار و مواد اولیه روزبه‌روز در حال افزایش است و رقابت، شرکت‌ها را مجبور می‌کند قیمت‌ها را پایین نگه‌دارند. این کار باعث کوچک نگه‌داشتن اندازه شرکت و جلوگیری از رشد فزاینده هزینه‌ها می‌شود. کاهش وزن سازمان اقدامی کم‌هزینه نیست و هزینه‌های آن دارای ماهیت مالی یا اقتصادی است. باید مقدمات و پیش‌زمینه‌های لازم برای کاهش وزن فراهم گردد تا بتوان از منفعت آفرینی بلندمدت مطمئن گردید. انجام به‌موقع و به‌جای این پیش‌فرض‌ها هزینه‌هایی را در پی دارد که باید با منافع ناشی از کاهش وزن متعادل گردد. تنها زمانی می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد که تمامی اجزای درگیر در فرآیند متعهد به انجام این فرآیند گردند. برخی کارها تنها برای اینکه شروع بشوند به سرمایه‌ی زیادی احتیاج دارند. این هزینه‌ها می‌توانند از طریق عقد قرارداد با یک شرکت دیگر کاهش یابند. کاهش اضافه‌وزن سازمانی در قسمت‌های زیر رخ می‌دهد: عملیات مربوط به فناوری اطلاعات، شبکه و ارتباطات از راه دور، منابع انسانی و مدیریت بیمه، حسابداری، تبلیغات و امنیت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱۰۲۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان