دانلود و خرید کتاب اصول روابط عمومی عباس آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول روابط عمومی اثر عباس آزادی

کتاب اصول روابط عمومی

نویسنده:عباس آزادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول روابط عمومی

کتاب اصول روابط عمومی نوشتۀ عباس آزادی در انتشارات مهراب به چاپ رسیده است.

درباره کتاب اصول روابط عمومی

روابط عمومی مجموعه‌ای اقدامات و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شدۀ یک سازمان است. اقداماتی که هر سازمان برای برقراری ارتباطات مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباط‌ است، انجام می‌دهد. روابط عمومی، روبه‌رو شدن یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری است که به منافعِ مشترک آن‌ها ارتباط دارد. تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سروکار دارد و نیازمند ارائه‌ٔ تصویر روشنی از خود نزد آن است، گونه‌ای از روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد. نقش روابط‌ عمومی‌در ایجاد و حفظ شهرت یک شرکت یا سازمان بسیار مهم است.

در جهان رقابتی امروز، جايی كه هر سازمانی به‌سختی برای بهبود تصوير مردم از برند خود تلاش می‌كند، روابط‌ عمومی تبديل به يک نياز حياتی شده است. برقراری ارتباط مناسب با مخاطب هدف، جزئی از ضروريات سازمان‌ها شده است. در همين راستا، جريان صحيح اطلاعات نيز اهميت دارد. برا اينكه يک برند بتواند كار خود را به‌خوبی انجام دهد، ايجاد تصوير مثبت در ذهن مشتريان آن اهميت دارد. متخصصان روابط‌ عمومی، به جريان اطلاعات از سازمان به جامعۀ آن و از جامعه به سازمان كمک می‌كنند.

کتاب اصول روابط عمومی با پرداختن به این موضوع، در ۸ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: فصل اول: مفاهیم و کلیات؛ فصل دوم: سازمان روابط عمومی؛ فصل سوم: الگوها و نگرش‌ها؛ فصل چهارم: برنامه‌ریزی در روابط عمومی؛ فصل پنجم: تأثیر روابط عمومی بر انگیزه کارکنان؛ فصل ششم: روابط عمومی و رسانه‌ها؛ فصل هفتم: کارکردهای روابط عمومی؛ فصل هشتم: نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی.

خواندن کتاب اصول روابط عمومیرا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول روابط عمومی

«بحث ارتباطات همزاد تاریخ بشر است. از آغاز خلقت انسان بر روی کره خاکی، پیام، برای ارتباط انسان از آسمان به زمین نازل می‌شد. بنابراین موضوع ارتباط چیزی نیست که بخواهیم آنرا محدود به زمان حال کنیم. بر کسی پوشیده نیست که در جوامع امروزی «ارتباطات» نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان ایفا می‌کند. بهبود کمی و کیفی فعالیتهای سازمان، افزایش بهره‌وری از امکانات و نیروی انسانی در سایه انعکاس فعالیت‌های سازمان با جامعه و بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های اجتماعی و مشارکت عمومی افراد آن می‌باشد. نیاز به شناخت و درک متقابل مدیریت و عناصر و اجزای سازمان‌ها و ادارات به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف سازمانی به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان