دانلود و خرید کتاب روابط عمومی و ارتباطات عباس آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط عمومی و ارتباطات اثر عباس آزادی

کتاب روابط عمومی و ارتباطات

نویسنده:عباس آزادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روابط عمومی و ارتباطات

کتاب روابط عمومی و ارتباطات نوشتۀ عباس آزادی در انتشارات مهراب به چاپ رسیده است.

درباره کتاب روابط عمومی و ارتباطات

کتاب روابط عمومی و ارتباطات، کتابی درخور توجه دربارۀ تعاریف و مفاهیم این موضوع و سازوکار آن است. در عصر ارتباطات و شبکه‌سازی امروزی، مهارت‌های روابط عمومی و ارتباط با دیگران نقش حیاتی در موفقیت شخصی و حرفه‌ای دولت‌ها، سازمان و افراد دارند. توانایی برقراری ارتباط مؤثر، شناخت احساسات و نیازهای دیگران و برخورد مناسب در موقعیت‌های مختلف، مهارت‌هایی هستند که می‌توانند به‌طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی و روابط ما تأثیر بگذارند. روابط عمومی، مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌هايی است كه هر سازمان براي برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هايی كه با سازمان در ارتباط هستند انجام می‌دهد. به‌عبارتی، روابط عمومي رودررویی با مخاطبان است و در اين مواجهه، اهداف مشترک از موضوعات مهم در شكل‌گيری روابط است. با تأمل در مديريت و روابط عمومی، سازمانی را قدرتمند و مستحكم خواهيم يافت كه روابط عمومی آن در برنامه‌ريزی‌ها بلندمدت، جويای اهداف سازمانی و تعالی سازمان است.

آشنایی با روابط عمومی و مفاهیم آن؛ روابط عمومی در ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ چالش‌های روابط عمومی در ایران؛ آسیب‌شناسی روابط عمومی در سازمان‌های دولتی؛ راهکارهای علمی در خصوص کارآمدی روابط عمومی در سازمان‌های دولتی؛ ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسایل ارتباط جمعی؛ الگوها و نظریه‌های مختلف در روابط عمومی؛ روابط عمومی و مدیریت بحران؛ روابط عمومی و مدیریت سازمان؛ فرایند برقراری ارتباط مؤثر، بخشی از مباحث کتاب روابط عمومی و ارتباطات هستند.

خواندن کتاب روابط عمومی و ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روابط عمومی و ارتباطات

«توانایی شناخت و اقدام آگاهانه، کاربرد اقدامهای روابط عمومی را افزایش داده و منجربه تحرک و کارایی آنها خواهد بود. چنانچه به مهمترین عامل اجتماعی مؤثر، در روابط اجتماعی تبدیل شده و انتظار و نقش‌ های برشمرده در وظایف آنها، آن مهم را پشتیبانی خواهد کرد. درنتیجه آمار سازنده و مرتبط با شرایط به وجود خواهد آمد. هر اندازه ارتباط در روابط عمومی، به طور مفید، مستقر و شکل مؤثری گسترش یافته باشد، همان اندازه آن فرد، گروه و موسسه در دستیابی به اهداف خود موفق تر می‌شوند. امروزه، دستگاههای دولتی روز به روز وسیع‌تر، وظایف آنها سنگین‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، این روند فعالیت گوناگون آنها را متحول کرده و میان مردم و دولت و نیز ارکان دولتی روابط نزدیکتر برقرار می‌شود. با توجه به وظایف کلی روابط عمومی در حقیقت می‌تواند، در حکم واسطه میان دولت و مردم نقش قابل قبولی ایفا کند. آنها می‌توانند با تنظیم برنامه دقیق به سؤال‌ها و شک‌ها و تردیدها پاسخ دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان