دانلود و خرید کتاب در آغوش شیطان (فهمی عاشقانه از دوزخ دانته) محمد نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در آغوش شیطان (فهمی عاشقانه از دوزخ دانته) اثر محمد نوروزی

کتاب در آغوش شیطان (فهمی عاشقانه از دوزخ دانته)

نویسنده:محمد نوروزی
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در آغوش شیطان (فهمی عاشقانه از دوزخ دانته)

"درخت هرچه در خاک سیاه عمیق‌تر ریشه دوانده باشد، قامتش در روشنایی آسمان استوارتر خواهد بود.

هرچه پیوندش با تاریکی قوی‌تر باشد پیوند آن با سبزی و طراوت بیشتر خواهد بود.

درخت، تاریکی را می‌شناسد اما اجازه نمی‌دهد که سیاهی در وجودش رخنه کرده و آن را آلوده کند، بلکه این شناخت را پایه سرافرازی خود می‌کند.

قدم اول در راه درستی، شناخت نادرستی است. به راستی که باید عاشقانه نادرستی‌ها و ناراستی‌ها را نگریست؛ همانطور که دانته در جلد دوزخ کمدی الهی با چشم دل سعی بر دیدن حقیقت نادرستی‌ها دارد.

دانته عاشقانه در آغوش شیطان می‌رود و درس بزرگ دوزخ او این است که: «از آغوش شیطان می‌توان به رستگاری رسید.»

در این کتاب پرده از اسرار پنهان دوزخ برداشته شده و اشعار شیرین شاعران پارسی‌گو همچون سعدی، حافظ، مولوی، فردوسی، نظامی، خیام و ... در کنار مضامین متناسب آن در دوزخ قرار گرفته‌اند؛ تا این بزرگان دست خوانندگان محترم را گرفته و آنان را تا ژرفنای تاریک دوزخ همراهی کرده و سپس به سوی روشنایی هدایت کنند.

این سفر به مدد جوان ادب‌دوست، خلاق و دانشجوی دکتری دندانپزشکی محمد نوروزی به شما عزیزان تقدیم گردیده است."

نظرات کاربران

RL E
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

جلد دوزخ کمدی الهی دانته به صورت ساده و روان 👌 مطالب به واسطه اشعار پارسی که به صورت کاملا بجا در مورد مفهوم مورد نظر هر بخش آورده شده به شکل هنرمندانه‌ای با فرهنگ شرق پیوند خورده.

کاربر 8499359
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

توضیح ساده و روان دوزخ دانته رمز گشایی مفاهیم دوزخ پیوند میان شرق و غرب شاعر بزرگ اروپا در کنار شاعران بزرگ پارسی‌گو گنجینه ارزشمندی از مفاهیم اخلاقی و انسانی

کاربر 8499499
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

یک متن ادبی و ثقیل به یک متن روان و قابل فهم در آمده و استفاده از اشعار شاعران پارسی متناسب با موضوع به جذابیت آن کمک کرده است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
دانته و ویرژیل هنگام ورود به دوزخ، کتیبه معروفی که بالای دروازه دوزخ نوشته شده را می‌بینند، که بر آن این جمله حکاکی شده است: «شما که داخل می‌شوید، دست از هر امیدی بشویید.» به جرأت می‌توان گفت این مصرع، معروف‌ترین شعر کمدی الهی و معروف‌ترین شعر زبان ایتالیایی می‌باشد که صدها سال است در اروپا به‌صورت یک ضرب المثل درآمده است. عذاب حقیقی دوزخ و عصاره آلام آن را در همین خاموش شدن فروغ نور امید می‌توان خلاصه کرد.
کاربر ۸۴۹۹۳۵۹
کارلایل، نویسنده و محقق معروف انگلیسی، مترجم انگلیسی کمدی الهی: «این اثر فقط محصول کار دانته نیست، زیرا چنین اثری را یک نفر تنها پدید نمی‌تواند آورد. کمدی الهی زاده ده قرن خاموشی مسیحیت است که بالأخره توانسته زبان بگشاید و سخن بگوید؛ عصاره هزار سال زندگی بشری است که دانته کلمه «تَمَّتْ» را در آخر آن گذاشته است.»
کاربر ۸۴۹۹۳۵۹

حجم

۴٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۵۰۰
تومان