دانلود و خرید کتاب لذت کودکانه زیستن نرگس جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لذت کودکانه زیستن اثر نرگس جعفری

کتاب لذت کودکانه زیستن

معرفی کتاب لذت کودکانه زیستن

کتاب الکترونیکی لذت کودکانه زیستن نوشتهٔ نرگس جعفری از انتشارات نوروزی است. این کتاب راه و رسم یک زندگی با صفا و پاک را به مخاطب معرفی می‌‌کند.

درباره کتاب لذت کودکانه زیستن

در کتاب لذت کودکانه زیستن، چگونه زیستن در مسیر یک زندگی باصفا و پاک چون کودکان به مخاطب معرفی می‌شود؛ زیرا ریا، تظاهر و کینه‌توزی باعث می‌شود که انسان از لذت عاشقانه زیستن با مردم غافل شود و حتی از ابراز محبت به خدا هم بازماند. خداوند انسان را شادمانه و بی‌ریا خلق کرده تا با عشق و مهرورزی زندگی کند. خداوندی که هر خطای انسان را با گذشت و چشم‌پوشی، نادیده می‌گیرد تا هر کس که غافل است، فرصتی دوباره برای جبران داشته باشد. این در حالی است که در روزگار متمدن امروز، هنوز هم مردم، قضاوتشان از روی کینه و دلخوری و ظاهری است، بدون اینکه درک و معنای صحیحی از گذشت داشته باشند. انسان‌های مغرور خود را برتر از دیگران می‌دانند؛ درحالی‌که خداوند خضوع و خشوع و میزان تقوا را ملاک برتری انسان‌ها قرار داده است.

 خداوند به میلیاردها انسان با خُلق و خوی متفاوت در سراسر دنیا و قاره‌های گوناگون نعمت زندگی را بدون هیچ چشم داشتی هدیه کرد و انسان برای شکرگذاری از خداوند، باید خوشبختی‌های کوچک و بزرگ بی‌شمار زندگی را در آغوش بگیرد و از خدا بخواهد تا او را همراهی کند. انسان در بعضی از مراحل زندگی ممکن است قدرت تشخیص نداشته باشد، به خصوص هنگام غم و مشکلات که دچار هیجان می‌شود و این خداست که در همه حال، در گذرگاه زندگی، خیر و مصلحت بنده‌اش را در نظر می‌گیرد، به انسان کمک می‌کند و به او قوت قلب می‌دهد تا راه درست را انتخاب کند. خداست که سرنوشت انسان را آنقدر زیبا می‌نویسد که عاشقانه از زندگی لذت ببرد. نام و ذکر خدای رحمان و رحیم است که نور و برکت و فراوانی را برای بندگانش به ارمغان می‌آورد. 

کتاب لذت کودکانه زیستن می‌گوید که خداوند بخشنده‌ با وعده‌های زیبایش، همان برکت جاودانه هستی را به او عطا کرده و به انسان اطمینان می‌دهد که آسوده بیندیشند و مطمئن باشد که هر آنچه از خدا بخواهد به او داده خواهد شد. در این دنیای آلوده انسان‌هایی که نمونه عالی انسانیّت و معنویت هستند، همواره نیکی‌ها و خوبی‌ها را جذب و از بدی و پلشتی ها دوری می‌گزینند و اگر دچار مشکل می‌شوند، برای رفع آن بهترین و عالی‌ترین تصمیم‌ها را می‌گیرند و واقعیت‌های روزانه زندگی را جامه عمل می‌پوشانند، تا از زندگی لذت ببرند. هر فرد با لطف خدا، با امید به راهنمایی خدا و همراهی او در همه امور زندگی، می‌تواند با خیال راحت و آسوده به دنبال لذت، امنیت، سلامتی و ثروت به طرف صلاح و رستگاری حرکت کند. انتشارات نوروزی کتاب لذت کودکان زیستن نوشتهٔ نرگس جعفری با ویراستاری «ریحانه دست‌رسی» را با موضوع راه و رسم زندگی منتشر کرده است.

برخی از فصل‌های کتاب لذت کودکانه زیستن عبارت‌اند از: «فصل اول: در منزل ما» و «فصل دوم: مرا دریاب».

خواندن کتاب لذت کودکانه زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همه مردم برای آشنا شدن با راه و رسم یک زندگی با صفا و پاک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لذت کودکانه زیستن

«خدایا سپاس! که با توکل به تو می‌توانم در دنیای انسانی خود با مکتوب کردن هدف‌ها،تمرکز بر اندیشه‌ها و قدرت ذهن به راحتی و آسانی کارهایم را در کسری از ثانیه انجام دهم و از این طریق آحاد مردم از بزرگ‌ تا کوچک‌تر رام کنم! من می‌توانم در صورت اراده در کسرز از ثانیه به راحتی به هر گوشه از این سیّاره‌ی پهناور سفر کنم. اگر دوست داشتی می‌توانی نامش را سفر ذهنی بگذاری اما بهتر است بپذیرید من واقعیت‌های روزانه‌ی زندگی‌ام را به همین وضوح و صراحت جامه‌ی عمل می‌پوشانم! من یاد گرفته‌ام هر روز با حضور سپیده‌دم! سیّارک کوچک زندگیم را به کامپیوتر مرکزی لطف خداوند وصل کنم و با خیالی راحت و آسوده پی دریافت لذّت،امنیّت، اکسیر سلامتی و ثروت حرکت نمایم.هم‌چنین با کمال رضایت دکمه‌ی صلاح و رستگاری را فشار می دهم و کنار می‌ایستم تا خدا راهنمایی ام کند؛نه یک مورد و دو مورد بلکه در همه‌ی امور:از خانواده و فرزندان گرفته تا سفر لذّت‌بخش زندگی بر پهنه‌ی زمین و در عالم کائنات! سپس پیج دریافت الطاف الهی را روشن می کنم تا خداوند مثل گذشته معجزه‌های قشنگ انتخابی‌اش را نشانم دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان