دانلود و خرید کتاب واگن بازنشسته گوکنیل اوزکوک ترجمه شبنم اسماعیل زاده شبستری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واگن بازنشسته اثر گوکنیل اوزکوک

کتاب واگن بازنشسته

معرفی کتاب واگن بازنشسته

کتاب واگن بازنشسته نوشتۀ گوکنیل اوزکوک و ترجمۀ شبنم اسماعیل زاده شبستری است. تصاویر این کتاب را مصطفی دلی‌اوغلو کشیده و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان یک واگن پیر و تنهاست که با کلاغی دوست می‌شود.

درباره کتاب واگن بازنشسته

کتاب واگن بازنشسته دربارۀ واگنی پیری است که مدت‌هاست از کاری که دوست دارد انجام دهد یعنی رساندن مسافرین و حرکت روی ریل دور مانده و از این وضع حسابی عصبانی است. واگن پیر هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و با ناراحتی به خیل جمعیتی که در حال رفت و آمد در ایستگاه هستند نگاه می‌کند. یک روز کلاغ ایستگاه پیش واگن پیر آمد و به او گفت می‌تواند برای برگشتن به ریل به او کمک کند. واگن پیر ابتدا پرخاشگرانه با کلاغ رفتار کرد اما بعد که دید کلاغ جدی است و با توجه به علاقه‌اش برای بازگشت به ریل، حتی برای یک‌بار، به کلاغ اعتماد کرد. در ادامۀ داستان می‌توانیم ببینیم که این همکاری به کجا می‌رسد و آیا کلاغ می‌تواند به واگن پیر کمک کند با فقط حرف زده...

خواندن کتاب واگن بازنشسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای کودکان بالای ۹ سال مناسب است.

بخشی از کتاب واگن بازنشسته

«واگن قطار مثل هر روز، کارش را زود شروع کرده بود. آدم‌هایی که به سر کار می‌رفتند، بچه‌هایی که به مدرسه می‌رفتند و ... همه می‌خواستند به قطار برسند. یک قطار می‌رفت، یکی دیگر می‌آمد. ایستگاه در طول روز از مسافرهای جدید پر می‌شد و آن‌ها را جابه‌جا می‌کرد. واگن پیر به خودش گفت: باز هم می‌روند. پشت سر هم ردیف شده‌اند و می‌روند.

واکن پیر را کنار ریل کشیده بودند. او زندگی‌اش را روی سنگ‌ها و علف‌های کنار ریل می‌گذارند. استراحتگاه مدیرهای ایستگاه، مکانیک‌ها و تعمیر کارها شده بود.

پنجره‌هایش پرده داشت و جلوی پنجره‌هایش گلدان گذاشته بودند. مدیر ایستگاه، دردیگر مسافرها را بدرقه نمی‌کرد. او برای استراحت از واگن‌ پیر استفاده می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان