دانلود و خرید کتاب شغل های رویایی در ریاضی کولین هینسون ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شغل های رویایی در ریاضی

کتاب شغل‌های رویایی در ریاضی نوشتۀ کولین هینسون با ترجمۀ مجید عمیق در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. به دنیای شغل‌های رویایی خوش آمدید. این کتاب مصور، جزو مجموعۀ برترین شغل‌ها در حوزۀ STEM (علوم، فناروی، مهندسی، ریاضی) و مناسب برای نوجوانان و گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

درباره کتاب شغل های رویایی در ریاضی

کتاب شغل‌های رویایی در ریاضی در مجموعۀ شغل‌ها در حوزۀ STEM قرار دارد. این مجموعه شامل چهار کتاب می‌شود که عبارت‌اند از: «شغل‌های رویایی در مهندسی»، «شغل‌های رویایی در فناوری»، «شغل‌های رویایی در علوم» و «شغل‌های رویایی در ریاضی». نوجوانان ضمن مطالعۀ این کتاب‌ها با توجه به توانمندی‌ها و علاقه‌شان در هر کدام از این شغل‌ها شناخت کافی به دست می‌آورند.

تحصیل در حوزۀ فناوری، ریاضی، علوم و مهندسی دروازه‌های هیجان‌آمیز، جالب، حیرت‌آور و خارق‌العاده‌ای را به روی دوستدارانش باز می‌کند. با خواندن کتاب‌های این مجموعه خواننده درمی‌یابد که کار کردن در این حوزه‌ها به معنی آن نیست که همۀ وقت باید در آزمایشگاه یا پشت مانیتور کامپیوتر سپری شود، بلکه می‌توان در عرصه‌های گوناگون هر بخش کار کرد؛ از جمله تحصیل در رشتۀ ریاضی بسیار مهیج است زیرا همان‌طور که گفته شد دروازه شغل‌های هیجان‌انگیز و جالبی را به روی علاقه‌مندانش باز می‌کند. 

کتاب شغل‌های رویایی در ریاضی می‌گوید کار کردن در شغل‌های مربوط به ریاضی به معنای آن نیست که تمام وقت را باید در سالن‌های سخنرانی یا کلاس‌های درس سپری کرد بلکه شغل‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توان به آن‌ها پرداخت از رمزگشایی گرفته تا کمک‌رسانی در زمان وقوع حوادث طبیعی. کتاب به خواننده کمک می‌کند تا دربارۀ هر کدام از این شغل‌ها، بازدهی و تأثیر آن کار شناخت کافی به دست آورد.

رمزگشایی؛ برنامه‌ریزی حمل‌ونقل؛ نقشه‌نگاری از کره‌ی زمین؛ تغذیه‌ی مردم جهان؛ تحلیل داده‌های کلان؛ تحلیل حرفه‌ای ورزش؛ مدل‌سازی آب و هوا؛ جلوه‌های ویژه؛ پزشکی قانونی دیجیتال؛ مدیریت بحران از جملۀ شغل‌هایی هستند که کتاب شغل‌های رویایی در ریاضی آن‌ها را معرفی و بررسی کرده است.

خواندن کتاب شغل های رویایی در ریاضی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان علاقه‌مند به رشتۀ ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شغل‌های رویایی در مهندسی

«در رمزگشایی از کدهای ریاضی استفاده می‌شود تا هر نوع اطلاعاتی که به صورت آنلاین در دسترس عموم است، فقط توسط افرادی که به کلید رمز اطلاعات مربوطه دسترسی دارند قابل خواندن باشد. این کار رمزنگاری نامیده می‌شود. کار یک رمزنگار آن است که مطمئن شود اطلاعات ما از دسترس افرادی که تلاش می‌کنند جزئیات شخصی ما را کشف کنند و برای فعالیت‌های غیرقانونی‌شان استفاده کنند، محفوظ است. سرقت هویت افراد، برداشت پول از حساب‌های بانکی یا انجام مکالمه‌های تلفنی با شماره تلفن سایرین از جمله‌ی موارد خلاف قانون با استفاده از اطلاعات شخصی دیگران است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۷۰۰
تومان