دانلود و خرید کتاب تاب آوری سازمانی گراهام بل ترجمه سیدعلیرضا هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاب آوری سازمانی اثر گراهام بل

کتاب تاب آوری سازمانی

معرفی کتاب تاب آوری سازمانی

کتاب  «تاب آوری سازمانی» نوشتۀ گراهام بل و ترجمۀ سیدعلیرضا هاشمی است و انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی آن را منتشر کرده است. این کتاب مدل قابلیت انعطاف پذیری سازمانی، نحوۀ برخورد با چالش‌های متعدد مرتبط با سازمان‌ها را ارائه می‌کند.

درباره کتاب تاب آوری سازمانی

در شرایطی که جهان با شرایط آب و هوایی بی ثباتی روبه‌رو است و شوک‌های قابل‌پیش‌بینی و غیرقابل پیش‌بینی را متحمل خواهد شد، نیاز است که سازمان‌ها به مقولۀ انعطاف‌پذیری سازمانی و تاب‌آوری اولویت بیشتری بدهند. کتاب تاب‌آوری سازمانی برای تاب‌آوری یک سازمان چارچوب درست و به موقع ارائه می‌دهد و به مدیران و رهبران سازمان‌ها کمک می‌کند تا آمادگی بیشتری پیدا کنند. این کتاب همچنین نشان می‌دهد که هر استراتژی تاب‌آوری باید جامع باشد و وابستگی‌های متقابلی را که سازمان با مواجه است تشخیص دهد.

در دنیای امروز، سازمان ها به نوعی از طراحی نیازمند هستند که به کسب و کارها اجازه بدهد نه تنها بقای خود را حفظ کنند بلکه به موفقیت و پیشرفت بیشتر دست پیدا کنند. امروز مدیران متوجه شدند که ساختارها برای استمرار موجودیتشان هم باید خود را برای مواجهه با تغییرات آماده کنند و هم راهکارهای رشد و توسعۀ خود را تعیین کنند. گراهام بل، نویسندۀ کتاب تاب‌آوری سازمانی که سال‌ها تجربۀ بین المللی در مدیریت، آموزش و مشاوره دارد، این موضوع را به طور دقیق بررسی و تحلیل می‌کند. او تحقیق جامع و جالبی دربارۀ موضوع تاب‌آوری انجام و استدلال‌های قابل تأمل و گسترده‌ای در مورد انعطاف‌پذیری سازمانی ارائه‌ داده و کتابش نتیجۀ مشاهدات و تجربیات او از دون تعدادی از سازمان‌های مشهور بین‌المللی است.

خواندن کتاب تاب آوری سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران عامل، پژوهشگران، اساتید و مشاوران مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاب آوری سازمانی

«با جهانی شدن بحران در مارس۲۰۲۰، مشخص شد که بسیاری از سازمان‌های بزرگ و پیچیده که برخی از آن‌ها از برندهای معروف و رهبران بازار بودند، تنها در صورتی دوام می‌آوردند که مجاز به فعالیت در چارچوب پارامترهای قانونی و حقوقی متفاوت می‌شدند یا از دولت حمایت مالی گسترده و مستقیم دریافت می‌کردند. سرنوشت تعداد بیشماری از سازمان های کوچک‌تر نیز به همین اندازه متزلزل بود و بسیاری از آن‌ها یا خودشان کسب و کار را تعطیل کردند یا مجبور به این کار شدند. در این دوره مدل‌های جدیدی به سرعت شکل گرفتند که مهم‌ترین آن‌ها در زمینۀ آموزش، یادگیری و گردشگری بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان