دانلود و خرید کتاب چگونه معلمی موفق باشیم سحر پیرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه معلمی موفق باشیم اثر سحر پیرانی

کتاب چگونه معلمی موفق باشیم

نویسنده:سحر پیرانی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه معلمی موفق باشیم

کتاب چگونه معلمی موفق باشیم نوشتۀ سحر پیرانی در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب، ویژگی‌ها و شاخص‌های معلم موفق را توضیح می‌دهد و چگونگی و مراحل تبدیل شدن به معلم موفق را بیان می‌کند.

درباره کتاب چگونه معلمی موفق باشیم

معلمی هنر است؛ هنر به کار گرفتن هرآنچه طی سال‌ها اندوخته شده است. رابطۀ میان معلم و شاگرد یکی از رابطه‌های خوب و ویژۀ انسانی است. رابطه‌ای فروتنانه و سرشار از ادب. کتاب چگونه معلمی موفق باشیم، موضوع چگونگی تبدیل شدن به معلم موفق و هنر تدریس را توضیح داده و برای این کار چند مفهوم و اصول ساده اما کاربردی را آموزش می‌دهد.

کتاب چگونه معلمی موفق باشیم در ۶ فصل تدوین شده است. فصل اول کتاب دربارۀ ویژگی‌های معلم موفق است. فصل دوم، وظایف معلم موفق را بیان می‌کند. فصل سوم دربارۀ روش‌های تدریس معلم برتر است و انواع الگوهای تدریس را توضیح می‌دهد. فصل چهارم به مدیریت کلاس معلم اختصاص یافته است و روش‌ها و اصول مدیریت آن را توضیح می‌دهد. عنوان فصل پنجم، معلم موفق محبت‌آمیز رفتار می‌کند نام دارد. فصل ششم، پیشرفت تحصیلی را جوهر کار معلم موفق می‌داند و عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی را توضیح می‌دهد.

خواندن کتاب چگونه معلمی موفق باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با نظریه‌های آموزش و پرورش و نیز معلمان حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه معلمی موفق باشیم

«یکی از اساسی ترین عامل مؤثر در نظام آموزش و پرورش، معلم پنداشته میشود. اگر جریان آموزش و پرورش را به کاروانی، تشبیه کنیم، بدون شک معلم قافله سالار این کاروان است. اگر این قافله سالار تمام خم و پیچ‌ها و فراز و نشیب های مسیر را نداند، کاروان را به بیراهه خواهد برد. پس اگر معلم از دانش علمی و مسلکی برخوردار نباشد، نه تنها اهداف تعلیم و تربیت تحقّق نمی یابد بلکه آموزش و پرورش ماهیت خود را از دست میدهد، زیرا تربیت انسان نتیجه یک جریان متقابل و بالآخره حاصل عمل مربی و عکس العمل مربی است. معلمان نقطۀ آغاز و اساس گذار هر تحول در نظام آموزش و پرورش اند. و قادر هستند با دانش و مهارتی که کسب نموده اند، چهرۀ سازمان و سیستم آموزشی یک کشور را دگرگون سازند و فضای مکاتب و آموزش را به فضای محبت، پیشرفت، ترقی، و لذت بخش مبدل کنند و با انتقال میرث فرهنگی به نسل نو خواسته و با استفاده ار روشهای مناسب درسی و تربیتی، موجب رشد شخصیت اطفال و نو جوانان را فراهم سازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان