دانلود و خرید کتاب این کتاب خاکستری است لینزی وارد ترجمه آزاده کامیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این کتاب خاکستری است اثر لینزی وارد

کتاب این کتاب خاکستری است

معرفی کتاب این کتاب خاکستری است

کتاب «این کتاب خاکستری است» نوشتۀ لینزی وارد و ترجمۀ آزاده کامیار است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. این کتاب خاکستری است داستانی جذاب و متفاوت دربارۀ رنگ خاکستری است که می‌خواهد ثابت کند که یک رنگ واقعی به حساب می‌آید و اهمیت دارد.

درباره کتاب این کتاب خاکستری است

رنگ خاکستری دلش می‌خواهد در کتاب رنگارنگ نقشی داشته باشد و کمک کند؛ اما رنگ‌های اصلی و فرعی که مشغول رنگ‌کردن رنگین‌کمان هستند این اجازه را به او نمی‌دهند و او را کنار می‌زنند؛ او که از رفتار همیشگی رنگ‌های دیگر خسته شده است، تصمیم می‌گیرد داستان خودش را بگوید، کتابی که تماماً به رنگ خاکستری باشد. رنگ‌های اصلی معتقدند که بدون آن‌ها نمی‌شود تصویرهای یک قصۀ خوب را کشید.

این کتاب خاکستری است درواقع یک داستان در دل داستانی دیگر است، کتابی بامزه و جالب درمورد رنگ‌ها و آشنایی کودکان با رنگ‌های اصلی، فرعی، مکمل و بی‌فام که نشان می‌دهد تمامی رنگ‌ها حتی خاکستری خاص هستند. رنگ خاکستری در این کتاب با ساختن یک داستان به‌خوبی از خودش دفاع می‌کند و نشان می‌دهد که رنگ خاکستری هم اهمیت دارد. کتاب به روش خلاقانه‌ای مفهوم عمیق‌تری را هم منتقل می‌کند و تفاوت‌ها را توضیح می‌دهد. روایت این کتاب خاکستری است، نشان می‌دهد که هرکسی منحصربه‌فرد است و ویژگی‌های خودش را دارد. کتاب همچنین به کودکان یاد می‌دهد که می‌توانند از زاویهٔ دیگری به موضوعات و مسائل نگاه کنند. 

خواندن کتاب این کتاب خاکستری است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان۴ تا ۶ ساله و همچنین دوستداران ادبیات کودک پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب این کتاب خاکستری است

«این شما و این هم خاکستری‌ترین کتاب تاریخ. یکی بود یکی نبود، یک گرگ، یک بچه و یک اسب آبی در خانۀ کوچک کناردریا زندگی می‌کردند (بعضی‌ها شاید بگویند این خانه سوت‌وکور، دلگیر یا غم‌بار بود) اما هیچ هم این‌طور نبود. خیلی هم گوگولی مگولی بود و خاکستری و زیبا. سلام خاکستری، داری چه‌کار می‌کنی؟ چقدر اینجا سوت‌وکور، دلگیر و غم‌بار است. آره دلم گرفت. دارم قصه می‌گویم. فقط یک‌ذره ابری است. اگر از من می‌پرسی که می‌گویم این هوا حرف ندارد. رفیق پس رنگ‌ها کجا هستند؟ خب این کتاب خاکستری است. اگر نمی‌دانی بدان. خاکستری هم رنگ است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان