دانلود و خرید کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم) عباس قدیرمحسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم) اثر عباس قدیرمحسنی

کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم)

معرفی کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم)

کتاب «قصه های جیگیل خان (جلد سوم)» نوشتۀ عباس قدیرمحسنی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. جمع کنید بروید، من خیلی بزرگ شدم جلد دوم مجموعۀ بامزۀ قصه‌های جیگیل‌خان است.

درباره کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم)

جیگیل خان، ‌در جمع کنید بروید، ‌ من خیلی بزرگ شدم، ۴ ساله می‌شود و از این بابت بسیار ذوق‌زده و خوشحال است. او فکر می‌کند که دیگر کودک نیست؛ چون دیگر می‌تواند بدود؛ اما هنوز شیشه شیر را دوست دارد!

قصه‌های جیگیل‌خان مجموعه داستان‌های مصور طنز دربارۀ نوزادی به نام جیگیل‌خان است. این نوزاد بامزه، ‌باهوش و بادقت است، به تمام جزئیات توجه کرده و همان‌طور که دنیای اطرافش را کشف می‌کند، آن را مفصل توصیف می‌کند. عباس قدیر محسنی تلاش کرده است تا در خلال داستان‌های این مجموعه و اتفاقات جذابی که در آن‌ها می‌افتد به سنت‌ها و آداب‌ورسوم ایرانی اشاره کند. کودکان باشخصیت جیگیل‌خان ارتباط برقرار می‌کنند؛ چون شبیه خودشان است، زبانی ساده و روان دارد و از چیزهای بامزه‌ای حرف می‌زند که آن‌ها هم تجربه کرده‌اند. مجموعه قصه‌های جیگیل‌خان قصد ندارد که مطلبی را به بچه‌ها آموزش دهد؛ بلکه با داستان‌های خنده‌دار و جذابش می‌خواهد آن‌ها را سرگرم کند تا از خواندن کتاب لذت ببرند. کتاب‌های جیگیل‌خان همچنین برای کودکانی به‌تازگی خواندن را یاد گرفته‌اند مناسب است. این مجموعه ۳ جلد دارد؛ «جلد اول: بکشید کنار من به دنیا او دم»، «جلد دوم: جا باز کنید من بزرگ شدم» و «جلد سوم: جمع کنید بروید من خیلی بزرگ شدم».

خواندن کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و همچنین کودکان ۷ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره عباس قدیرمحسنی

عباس قدیر محسنی، نویسنده و طنزپرداز، ‌ ۱۶ بهمن ۱۳۵۱ در شهر تهران متولد شد. او کار نوشتن را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. قدیر محسنی در روزنامه‌ها و مجلاتی مثل کیهان بچه‌ها، سلام بچه‌ها، پوپک و بچه‌ها گل‌آقا به‌عنوان داستان‌نویس فعالیت می‌کرد. اکثر کارها و فعالیت‌های عباس قدیر محسنی در حوزۀ ادبیات کودک و نوجوان است و آثار متعدد فانتزی برای کودکان و واقع‌گرایانه برای نوجوان دارد. از میان آثار او می‌توان به «پسری که گم شد»، «من یک جادوگر هستم»، «مستان پرندۀ کوچک»، «قصه‌های غولی»، «مجموعه قصه‌های عهدبوق»، «توی شکم این گرگ چه خبر است»، «سرزمین دزدهای یک‌چشم»، «زمین روی دوش بابای من بود»، «یک آدم، یک دماغ»، «یادداشت‌های یک بچه نخستین باهوش نه خیلی‌خیلی باهوش» و «مجموعه قصه‌های جیگیل خان» اشاره کرد.

بخشی از کتاب قصه های جیگیل خان (جلد سوم)

«جانمی‌جان، من چهارساله شدم. به چهارسالگی رسیدم. این خلوص نیت شمیم و بزرگ را به همۀ شما رانندگان و خودم تبریک می‌گویم. مبارک همۀ ما باشد. این یک سال که در خدمت شما نبودم، با انواع و اقسام بیکاری‌های مختلف و گوناگون رقصیدم و مبارزه کردم تا پیروز شوم و شدم. من با همۀ خسیسی‌ها یک‌تنه کشتی گرفتم و همه را با کمک قصرها و محصول‌ها و نیمکت‌ها و البته پام‌غول‌ها بره پری کردم و از آب و گل در آمدم. قوی و پرقدرت برگشتم. زنده‌باد خودم و زنده‌باد شما که دوستم داشتید و منتظر برگشت من بودید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان