دانلود و خرید کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب رامین پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب اثر رامین پارسا

کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب

معرفی کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب

کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب نوشتهٔ رامین پارسا و مهدی عباس صداقت و عاطفه عباس صداقت است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب

می‌دانیم که آموزش به دیگران از ارزشمندترین و البته حساس‌ترین کارهای ممکن برای انسان است. معلم مدرسه، استاد دانشگاه، معلم خصوصی و مادر یا پدر خانه‌دار باید در رعایت نکات مهم و حیاتی در تدریس توانا باشند. این افراد با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. چه قصد این را داشته باشید که به گروهی از دانش‌آموزان و یا دانشجویان مختلف آموزش دهید و چه تنها مسئولیت تدریس خصوصی به یک نفر را بر عهده داشته باشید، خواندن کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب می‌تواند به شما کمک کند. این اثر درمورد جنبه‌های روان‌شناسی و اخلاق حرفه‌ای معلمان و ارتباط با شاگردها سخن گفته است. این کتاب شش فصل دارد.

خواندن کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حرفهٔ تدریس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تدریس به سبک معلمان جذاب

«معلم بايد سعی کند روش‌های تنبيهی را بلافاصله پس از مشاهده عمل خلاف از سوی دانش‌آموز به کار گيرد تا دانش‌آموز خاطی به ارتباط ميان عمل خود و نتيجه آن پی ببرد. معلم نبايد برخورد خود را با دانش‌آموز خطاکار به تعويق بيندازد و يا تهديدات مبهمی را که امکان عملی کردن آن ها در آينده وجود ندارد، مطرح کند زيرا تا آن زمان دانش‌آموز خاطی اشتباه و عمل خلاف خود را به کلی از ياد می‌برد و اِ عمال تنبيه موجب احساس تنفر و تهديد در او می‌شود و ممکن است کينه‌توزی و دشمنی با معلم را در او افزايش دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۹۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان