دانلود و خرید کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق محمدمهدی محمدی کیاپی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق اثر محمدمهدی محمدی کیاپی

کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق

انتشارات:انتشارات عاصم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق

کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق نوشتهٔ محمدمهدی محمدی کیاپی است. انتشارات عاصم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق

کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق دو فصل دارد؛ «چاقی و کنترل کننده های آن» و «روش شناسی و نتایج آماری». نویسنده گفته است که چاقی به‌عنوان یک اپیدمی جهانی در کشورهای توسعه‌یافته مطرح است و بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر در جهان به اضافه‌وزن دچار هستند. ۴۰۰ میلیون نفر نیز در سطح جهان از بیماری چاقی رنج می‌برند. می‌دانیم که چاقی با شیوع بیماری‌هایی از قبیل دیابت نوع ۲، پرفشاری خونی، بیماری‌های قلبی و عروقی و مرگ‌ومیرهای ناگهانی همراه است و برای افرادی که وزن بسیاری را تحمل می‌کنند، زمینهٔ استئوآرتریت را مهیا می‌کند؛ همچنین مشکلات تنفسی از قبیل انسداد تنفس در حالت خواب را به وجود می‌آورد؛ بنابراین چاقی، هزینه و بار سلامتی عمومی را افزایش داده است. کتاب حاضر به تأثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق پرداخته است.

خواندن کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاثیر مصرف چای سبز و تمرینات ترکیبی بر مردان چاق

«در اولین جلسه حضور آزمودنی‌ها، پس از امضاء کردن رضایت نامه کتبی و تکمیل پرسش نامه اطلاعات عمومی و سلامتی، توضیحاتی در مورد مراحل مختلف اجرای تحقیق و اجرای آن به شرکت کنندگان داده شد و سپس ویژگی‌هایی از قبیل قد، وزن، توده بدن (BMI) و درصد چربی بدن اندازگیری گردید به منظور انجام این تحقیق آزمودنی‌ها به طور تصادفی به ۳ گروه تمرینات ترکیبی و مکمل چای سبز و تمرین ترکیبی و دارونما و مکمل چای سبز تقسیم شدند گروه اول (تمرینات ترکیبی و مکمل) و سوم (مکمل) هر روز یک عدد کپسول حاوی ۳۱۵ میلی گرم عصاره چای سبز و گروه دوم نیز هر روز ۱ عدد کپسول آرد نخود (بعد از نهار) به مدت ۱۲ هفته مصرف کرد و همچنین گروه اول و دوم همزمان با مصرف مکمل یا دارونما هر دو گروه به مدت ۱۲ هفته، سه جلسه در هفته به اجرای تمرینات ترکیبی پرداختند یک جلسه فعالیت ترکیبی شامل گرم کردن عمومی (۱۰ دقیقه)، گرم کردن ویژه (۵ دقیقه)، تمرین مورد نظر و تمرینات کششی و سرد کردن (۵ دقیقه) بود تمرین ترکیبی شامل تمرین هوازی دویدن روی تردمیل با شیب صفر برای ۲۰ دقیقه با ۷۵ درصد حداکثر ضربان قلب و تمرین مقاومتی با شدت ۶۰ درصد یک تکرار بیشینه با ۱۰ تکرار در هر حرکت برای ۲ ست با زمان استراحت ۱ دقیقه‌ای بین ایستگاه‌ها و ۳ دقیقه‌ای بین هر دور در نظر گرفته شد تمرینات مقاومتی شامل ۱۰ حرکت ایستگاهی به صورت دایره‌ای بود ایستگاه‌ها به ترتیب شامل: (۱) فلکشن ساق، (۲) اکستنشن ساق، (۳) پرس پا، (۴) اسکات، (۵) کشش زیر بغل، (۶) پرس سینه (۷) حرکت صلیب با دمبل، (۸) جلو بازو، (۹) پشت بازو، (۱۰) و دراز و نشست بود پس از هشت و ۱۲ هفته از انجام مراحل تمرینی، دو بار از آزمودنیها پس آزمون گرفته شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۵۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان